2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
علی صبوری؛ از قهرمانی در خنداننده شو برنامه خندوانه تا بازیگری حرفه ای

علی صبوری؛ از قهرمانی در خنداننده شو برنامه خندوانه تا بازیگری حرفه ای

علی صبوری دومین سریالش را بازی می کند. او چگونه بازیگری حرفه ای شد؟

دوات آنلاین -علی صبوری را خیلی ها از برنامه خندوانه و مسابقه خنداننده شو می شناسند اما او به بازیگری حرفه ای تبدیل شده و اکنون در دومین مجموعه تلویزیونی بازی می کند؛ سریال بوتیمار که قرار است در نوروز 1400 پخش شود.

 

زندگی پر افت و خیز علی صبوری

علی صبوری زندگی پر افت و خیزی داشته است. او متولد 1371 است و در مشهد به دنیا آمده است. وقتی 8 سال بیشتر نداشت اتفاق تلخی برای خانواده رخ داد و پدرش ورشکست شد. اوضاع مالی خانواده به هم ریخت تا آنجا که علی مدتی دستفروشی می کرد البته پدر او دوباره توانست اوضاع را سر و سامان بدهد و اوضاع اقتصادی خانواده خوب شد.

 

صبوری از همان کودکی به هنر علاقه داشت و این عشق تا نوجوانی و جوانی همراهی اش کرد. او گفته است: دوست داشتم پزشکی بخوانم، فکر می کردم اگر در این رشته قبول شوم، می توانم هنر را هم در کنارش دنبال کنم. یعنی دغدغه مالی نخواهم داشت و وقتی را صرف علاقه ام می کنم. خلاصه به جای پزشکی در رشته هوشبری پذیرفته شدم، اما ترم آخر اخراجم کردند چون می خواستم یک نمایش حرفه ای را روی صحنه ببرم و با وجود هماهنگ کردن با استادان دانشگاه، پایان ترم اعلام شد که از چند واحد آموزشی به خاطر حضور نداشتن در کلاس صفر گرفته‌ام و خلاصه این شد آخر قصه دانشگاه من.

علی صبوری بعد از خنداننده شو بازیگری حرفه ای شد

حضور در مسابقه خنداننده شو

علی صبوری بعد از اخراج از دانشگاه فعالیتش را در فضای مجازی شروع کرد. او گفته است: مردم به ویدئوهایم علاقه‌مند شده بودند و چندین هزار فالوور (دنبال‌کننده) داشتم که به "خندوانه" رفتم. واقعاً تا قبل از اینکه به سازمان صداوسیما بروم و در تلویزیون برنامه‌ای داشته باشم خط قرمز را نمی‌دانستم. فضای مجازی مثل جنگ می‌ماند یعنی ممکن است یکسری هم باشند که گازت بگیرند! من هم خط قرمزها را نمی‌دانستم یعنی ممکن است یک جاهایی از روی خط قرمز هم رد شده باشم؛ آن هم تعمدی نبوده و بیشتر از روی ناآگاهی بوده است.

 

صبوری تا دو سال به کار در فضای مجازی ادامه داد تا این که وارد مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه شد و توانست مقام اول را در این مسابقه به دست بیاورد. او گفته است: در گذشته جوان ها من را می شناختند اما بعد از خندوانه اوضاع عجیب شد و دیگر وقتی بیرون می‌رفتم همه من را می شناختند و این جادوی تلویزیون است که با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست.

 

همین شد که صبوری تصمیم گرفت از فضای مجازی به دنیای تلویزیون کوچ کند.

 

بازی در سریال های طنز

علی صبوری در سریال آخر خط به کارگردانی علی مسعودی یا همان علی مشهدی معروف در نقش سیامک بازی کرد. این سریال مورد استقبال قرار گرفت و باعث شد صبوری وارد عرصه ای تازه شود.

 

صبوری حالا برای بازی در سریال نوروزی بوتیمار نیز انتخاب شده است. این سریال به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری در نوروز سال 1400 پخش می شود و بازیگران مطرحی ماننند حمید لولایی و مرجانه گلچین در آن حضور دارند. بنابریان صبوری را اکنون باید بازیگری حرفه ای دانستف کمدینی که اتفاقا بسیار پرطرفدار است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.