2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سرنوشت ستاره‌های عصر جدید و خندوانه چه شد

سرنوشت ستاره‌های عصر جدید و خندوانه چه شد

علی فریادی، علی صبوری، عرفان طهماسبی و ... که در خنداننده شو و عصر جدید شرکت کرده بودند این روزها چه کار می کنند؟

دوات آنلاین -برای بسیاری از بینندگان و شنوندگان برنامه‌های استعادیابی این پرسش پیش می‌آید که تا چه میزان به قول‌هایی که برای حمایت از این افراد داده می‌شود عمل شده‌ و سرنوشت برندگان و سایر شرکت‌کنندگان این برنامه‌ها به کجا رسیده است؟ چقدر دست این استعدادها گرفته شده؟ مثلا چند نفر از برنامه «آقای گزارشگر» امروز در این حرفه مشغول به کار هستند؟ چه تعداد از استندآپ کمدین‌های «زمانی برای خندیدن» به کار خود در فضای حرفه‌ای ادامه داده‌اند؟ و....

میثم درویشان پور در مسابقه خنداننده شو برنامه خدوانه

ستاره های خنداننده شو

جام جم با مقدمه بالا نوشت: با نگاهی به این برنامه‌ها برای نمونه می‌توان گفت تعدادی از استندآپ کمدین‌های «خنداننده شو» در همین راه ماندند. علی صبوری این روزها مشغول ادامه دادن این رشته در برنامه‌های تلویزیونی و صحنه‌ای، کنار پی گرفتن بازیگری است. امیرحسین قیاسی به‌عنوان مربی کمدین‌ها در عصر جدید دیده شد. میثم درویشان‌پور به‌عنوان مجری در شبکه نسیم و همچنین استندآپ کمدین، همچنان در این رسانه فعالیت دارد. وحید رحیمی دیگر شرکت‌کننده این برنامه را در سریال «در کنار پروانه‌ها» دیدیم.

 

عوامل برنامه «یک دو صدا» خبر از همکاری شرکت‌کنندگان موفق این برنامه با رادیو دادند. یکی از برنامه‌های شاخص و مورد توجه در استعدادیابی عصر جدید بود که هنوز خبری از فصل جدید آن شنیده نمی‌شود.

عرفان طهماسبی از ستاره های فصل دوم عصر جدید است

قول هایی که به ستاره های عصر جدید داده شد

امیرحسین بزرگزادگان، مدیر رسانه‌ای عصر جدید سرنوشت تعدادی از شرکت‌کنندگان این برنامه را چنین شرح می‌دهد: ما هر قولی تاکنون برای حمایت از انتشار آلبوم و... دادیم همگی اتفاق افتاده و عملی شده‌است. بسیاری از شرکت‌کنندگان این روزها شرایط خوبی از نظر کاری دارند. برای مثال فاطمه عبادی در بیشتر برنامه‌های تلویزیونی و سایر جاها کار نقاشی با شن می‌کند. پارسا خائف آلبوم موسیقی فاخری را منتشر کرد. سعید فتحی روشن در برنامه‌های مختلف تلویزیون بازی و کارگردانی می‌کند. محمد زارع تبدیل به معلم ورزشی خودمان شد و در فضای خارج از برنامه هم مشغول به کار است. فریبا فرجی‌پور که در دوره اول تا فینال آمد سال بعد قهرمان شد و دختران نینجای زیادی را پرورش داده است. مجید ترکمان در کیش، تهران و... هر شب برنامه دارد.

 

علی فریادی در شهرهای مختلف روی صحنه می‌رود و در شبکه ورزش با اجرای برنامه «بازم مثل همیشه» روی آنتن است. ۱۵تا از بچه‌های شرکت‌کننده عصر جدید در برنامه «بازیمون» شبکه سه مشغول به کار شدند. گروه نسل جدید که ساز کوبه‌ای می‌نواختند در برنامه محله گل و بلبل و برنامه عموپورنگ کار کردند. عرفان طهماسبی، خواننده چند قطعه منتشر کرده‌است. کیا رکنی در  دو فیلم بازی کرده است. هیاس حسینی که شیشه‌گر بود به کارش ادامه داده و نمایشگاه برگزار کرده‌است. صالح سخندان دارد سه موزه خطای دید طراحی می‌کند و یک شرکت برای محصولات خطای دید زده‌است.

 

طاها از گروه جوانمردان ایران‌زمین در سریال نیسان آبی بازی می‌کند و خود گروه هم در جاهای مختلف در حال اجرا هستند. سجاد رضایی، بازیگری که کولبر بود دارد در تلویزیون بازی می‌کند. فاطمه رادمنش در سریال تلویزیونی بازی می‌کند. ناهید عساکره هم در یکی از سریال‎‌های شبکه سه بازی داشته است. شیوا رضوی‌پور در رادیو و تلویزیون کار اجرا می‌کند و... همه این اتفاقات بعد از حضور این افراد در عصر‌جدید رخ داده‌است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.