2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
لباسی برای مراسم عقد محضری عروس و داماد
یک طراح مد و لباس توضیح می‌دهد:

لباسی برای مراسم عقد محضری عروس و داماد

لباس عروس ایرانیان قدیم قرمز رنگ بوده‌ است. اگر فردی اهل توجه به فرهنگ و تمدن هستید می توانید از لباسهای محلی زیبا برای حضور در محضر استفاده کنید اما اگر دوست دارید لباس سفید به تن داشته‌باشید دامن‌های چین‌دار با سارافن‌های سفید می‌تواند ایده مناسبی برای این کار باشد.

دوات آنلاین-مراسم عقد و نامزدی که با جشن‌های بزرگ و مهمانی همراه است لباس مشخصی دارد که هرکسی با سلیقه خود آن را انتخاب می‌کند. اما گاهی مراسم‌های عقد ابتدا در محضر برگزار می‌شود در این موارد چه لباسی باید پوشید؟

 

انتخاب یک لباس مناسب برای محضر یکی از دغدغه‌های عروس‌خانم‌ها و آقادامادهایی است که نمی‌خواهند با شمایلی که در جشن حاضر می‌شوند در محضر هم حضور داشته باشند.

نیروانا فتحی طراح مد  و لباس توصیه‌هایی برای این نوع لباس دارد. او به دوات آنلاین می‌گوید:

 

بسیاری از عروس و دامادها از کت برای حضور در محضر استفاده می‌کنند اما می‌توان از طرح‌های دیگر هم استفاده کرد.

لباس عروس ایرانیان قدیم قرمز رنگ بوده‌است اگر فردی اهل توجه به فرهنگ و تمدن هستید می توانید از لباسهای محلی زیبا برای حضور در محضر استفاده کنید اما اگر دوست دارید لباس سفید به تن داشته‌باشید دامن‌های چین‌دار با سارافن‌های سفید می‌تواند ایده مناسبی برای این کار باشد.

 

به طور کلی در مراسم عقد محضری بهتر است از لباسهای رنگی استفاده شود. رنگهای ملیح و شاد مانند آبی آسمانی، صورتی یا رنگهایی مانند قرمز والنتیو و قرمز ونیزی می‌تواند برای مراسم عقد محضری مناسب باشد.

 

این رنگها با طراحی‌هایی که هم پوشیده باشد و هم مجلسی می‌تواند لباس مناسبی برای عقد باشد.

توصیه دیگری که می‌توان کرد این است که عروس و داماد از ست عشق استفاده کنند. ست عشق به لباسهای ستی گفته می‌شود که تازه عروس و دامادها از آن استفاده می‌کنند. مثلا اگر رنگ آبی آسمانی برای لباس انتخاب کرده‌اند آن را با ترکیب طوسی زیبا کنند و هر دو از این ترکیب رنگ استفاده کنند.

 

رنگهایی مانند طوسی روشن ، آبی آسمانی، صورتی می‌تواند برای ست عشق مناسب باشد. اگر هم لباس عروس رنگی مانند قرمز است که داماد نمی‌خواهد با آن ست کند می‌توانند از کراوات یا دستمال جیبی با آن رنگ استفاده کنند.

 

اگر اصرار به پوشیدن لباس سفید هم دارید از مانتوهایی که با طور تزئین شده استفاده کنید. تور نماد زیبایی یک عروس است بنابراین می‌تواند برای لباس عقد محضری مناسب باشد.

 

از تور می‌توانید در قسمت آستین‌ها و یقه استفاده کنید. این طور می‌تواند در بخش کمر نیز استفاده شود. کفش و دامنی که استفاده می‌شود حتماباید سفید باشد.

 

شما می‌توانید از کت و دامن یا کت و شلوار سفید هم استفاده کنید و با برش‌هایی که به آن می‌دهید آن را زیبا کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.