2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
این گزارش صدردصد واقعی است: عروسی‌های لاکچری با امکانات میلیاردی باورنکردنی

این گزارش صدردصد واقعی است: عروسی‌های لاکچری با امکانات میلیاردی باورنکردنی

بالن سواری یکی از خرج‌های لاکچری عروسی است قیمت آن برای یک ساعت ۴ میلیون تمام می‌شود.

دوات آنلاین-حتما شما هم در توصیف عروسی‌های لاکچری را شنیده یا در این مهمانی‌های باورنکردنی شرکت کرده‌اید. به هر حال بعضی عروس و دامادها ترجیح می‌دهند بهترین شب زندگی خود را به شبی با امکانات رویایی تبدیل کنند. روزیاتو در گزاشی به این موضوع پرداخته است.

 

تاکنون برایتان سوال پیش آمده افرادی که بیش از 1.5 تا ۲ میلیارد تومان پول برای یک شب عروسی هزینه می‌کنند دقیقا چه امکاناتی به مهمانان خود ارائه می‌دهند؟ اگر این طور است شاید برایتان جالب باشد بدانید امکانات و سرویس‌های عجیب و غریب برخی از مراکز برگزاری مراسم عروسی و میهمانی‌ها با فرهنگ عامه مردم چندان هم‌خوانی ندارد. به‌عنوان مثال اسکورت ماشین عروس با موتورسیکلت‌های گران قیمت یا سرو برخی از غذا‌ها و نوشیدنی‌های خاص.

 

در ادامه برخی از امکانات موسسات برگزارکننده مراسم عروسی لوکس و گران‌قیمت را برایتان معرفی کرده‌ایم تا مثل ما دهانتان از تعجب باز بماند.

 

عروسی‌های لوکس و میلیارد تومانی ایران چه امکاناتی دارند؟

 

خدمات عکاسی برای تور‌های فورمالیته حدودا ۲۰ میلیون تومان آب می‌خورد. خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های عروسی بخش مهم آن هستند. اما بره و برگ و شیشلیک را فراموش کنید. در حال حاضر در منوی غذا‌های سرو شده در برخی از مراسم عروسی لاکچری خاویار سرو می‌شود و افراد برای هر چه خاص‌تر شدن مراسم عروسی خود سعی بر انتخاب آن دارند؛ غذایی که شاید بیشتر مهمان‌ها سالی یک بار هم آن را میل نکنند!

 

یکی دیگر از امکانات جالب مراسم عروسی لاکچری سرو غذا‌های فرنگی مانند سرو خرچنگ، صدف، سوشی و یا حتی در برخی از موارد فست فود‌ها است.

 

گل آرایی یکی از هزینه‌های عروسی‌های لوکس است

 

یا مثلا می‌توان به استفاده از قاشق و چنگال طلا و یا نقره، استفاده از فرش‌های ابرشیم، استفاده از رومیزی‌های ابریشم و یا استفاده از شمعدان‌های لوکس، ورود عروس با کالسکه سفید و اسب‌های با نژاد اصیل، تزئینات بسیار لوکس و خاص سالن‌های عروسی، رها کردن چندین کبوتر سفید یا گل آرایی سالن با گل‌های خارجی اشاره کرد.

 

بنا به گفته برخی از مدیران برگزارکننده مراسم عروسی منوی خدمات را تنها بر اساس ظاهر عروس و داماد به آن‌ها پیشنهاد می‌دهند.

 

البته ناگفته نماند در برخی از این مراکز لیست قیمت برای برگزاری مراسم عروسی در وسط هفته و تنها برای ۱۰۰ نفر مبلغی در حدود یک الی یک و نیم‌میلیارد تومان است.

 

جالب است بدانید مدیران شرکت‌های برگزار کننده مراسم عروسی مذاکرات را حضوری انجام می‌دهند و پیشنهاد‌های خود را بعد از دیدن ظاهر و خودرو عروس و داماد مطرح می‌کنند.

 

اسکورت کردن ماشین‌های عروس به وسیله موتور‌های چند ده میلیونی از دیگر خرج‌هایی است که زوج‌های پولدار برای یک شب هزینه می‌کنند که حدود ۳ میلیون تمام خرج دارد.

 

خدمات عکاسی برای تور‌های فورمالیته حدودا ۲۰ میلیون تومان آب می‌خورد. زوج‌های تجمل‌گرا خدماتی از جمله تصویر برداری با هلی‌شات، ساخت کلیپ آشنایی را از شرکت‌های تشریفاتی و آتلیه‌ها درخواست می‌کنند.

 

لباس عروس و داماد نیز بخشی از هزینه‌های برگزاری عروسی لاکچری است. گاهی عروس‌ها ترجیح می‌دهند لباس‌های وارداتی بپوشند. لباس‌هایی که سفارش آن‌ها از کشور ایتالیا و امثال آن است. این باعث هزینه‌های کلانی برای زوج‌ها می‌شود.

 

یک موسسه برای کرایه کالسکه که شامل دو اسب سفید و یک کاروان است حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه دریافت می‌کند.

 

بالن سواری یکی از خرج‌های لاکچری عروسی است قیمت آن برای یک ساعت ۴ میلیون تمام می‌شود.

 

مدیر یکی از مجلل‌ترین باغ تالار‌های پایتخت گفته: منو‌هایی که ما به زوج‌ها ارائه می‌دهیم شامل انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی و بین المللی است که هر کدام از مهمان‌های مراسم در هر فضایی از جمله کلاسیک یا سنتی می‌توانند غذایشان را میل کنند.

 

مدیر یکی از موسسه‌های برگزاری عروسی با بیان اینکه گرانترین بسته این موسسه نفری ۶۰۰ هزار تومان به ازای هر مهمان است، گفت: در بین همکاران ما کسانی هم هستند که بسته یک میلیون تومانی دارند؛ البته برای هر کسی این بسته را مطرح نمی‌کنند. آن‌ها مذاکرات را حضوری انجام می‌دهند و پیشنهاد‌های خود را بعد از دیدن ظاهر و خودرو عروس و داماد مطرح می‌کنند.

 

استفاده از بالگرد یا سفر مهمان‌ها به خارج از کشور از دیگر امکانات عروسی‌های لاکچری در کشور اسلامی ایران است.

 

امکانات میلیاردی عروسی‌های لاکچری/ از ایده‌های عجیب برگزاری جشن بر اساس ظاهر زوجین تا بسته‌های «VIP» مهمانان!

 

مرگ عروسی‌های ساده در سایه چشم‌وهم‌چشمی‌ها

 

امروزه دیگر برگزاری مراسم عروسی آسان چندان مورد توجه افراد نیست، چرا که بسیاری از عروس و داماد‌ها و یا خانواده‌های آن‌ها بنا به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند که مراسم عروسی خاص و به یادماندنی را داشته باشند. در سایه رواج بی رویه استفاده از شبکه‌های اجتماعی شاهد پخش مراسم لوکس برخی از اقشار مرفه جامعه هستیم که این خود در رواج ازدواج‌های لاکچری بسیار تاثیرگذار است.

 

برای برپایی مراسم عروسی لاکچری باید مبلغی در حدود یک الی دو‌میلیارد تومان آن هم تنها برای ۲۰۰ میهمان پرداخت کرد که به‌طور حتم این مبلغ با میزان درآمد جوانان یا حتی والدین آن‌ها چندان هم-خوانی ندارد، اما این در حالی است که متاسفانه برخی از افراد تنها برای چشم و هم چشمی به هر طریقی شده این مراسم را برگزار می‌کنند.

 

رواج این فرهنگ خود می‌تواند آفت‌های بسیاری را به‌دنبال داشته باشد

 

به طور کلی باید در نظر داشت که سخت شدن شرایط برگزاری ازدواج خود می‌تواند در کاهش آمار ازدواج تاثیرگذار باشد، چرا که امروزه بسیاری از افراد توانایی مالی تامین این هزینه‌ها را ندارند. به‌عنوان مثال فردی که میزان درآمدش تنها دو الی سه‌میلیون تومان در ماه است چگونه می‌تواند هزینه‌های عروسی را تامین کند؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.