2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
به‌هم خوردن جشن ازدواج با شوخی بی‌جای عروس

به‌هم خوردن جشن ازدواج با شوخی بی‌جای عروس

عروس ترکیه‌ای درست در لحظه‌ای که باید بله را می‌گفت حرفی را به شوخی زد که باعث باطل شدن مراسم عقد شد.

دوات آنلاین-یک شوخی جشن عروسی زوجی جوان را به‌هم زد. عروس خانم موقع بله گفتن شوخی بی‌جایی کرد که باعث شد عاقد مراسم را باطل اعلام کند.

 

تورگت و خدیجه عروس و داماد ترکیه‌ای هستند که در جایگاه نشسته بودند تا خطبه عقد خوانده شود اما همه چیز ناگهان به هم ریخت.

 

رکنا نوشت: عروس در پاسخ به اسن سؤال که پرسید: آیا تورگوت دینچر را به همسری خود می‌پذیرید؟ جواب داد: نه غیرممکنه و سپس در حالی که می‌خندید گفت: طبعا بله...

 

عروس که می‌خواست شوخی کند هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که این شوخی عروسی را بر هم بزند. به طوری که عاقد, ازدواج را باطل اعلام کرد و این موضوع را به مهمانان اعلام نمود و رفت.

 

پس از او هم مهمانان و حضار یکی پس از دیگری از مجلس بیرون رفتند و عروس و داماد هم به خانه‌های خود برگشتند.

 

علی آقچه مسئول دفتر ازدواج تورگوتلو در این باره گفت: «تصور نمی‌شد که این اتفاق بیفتد، خوب نیست، اما ما به کلمه اول گوش می‌کنیم، بر سر میز ازدواج اگر بگوید نه، این یعنی نه حتی اگر بعد از آن هزار بار بله گفته شود آن را قبول نمی‌کنیم، ما مثل قاضی هستیم و حکم صادر می‌کنیم، و باید جواب کوتاه و واضح بشنویم».

 

او در ادامه گفت: «نه پشیمانم و نه ناراحت، برای اولین بار در طول شش سال کارم این اتفاق افتاده، من طبق قانون عمل کردم، در عقد نکاح جای هیچ شوخی نیست».

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/10/26
عاقد خرد نداشته. حتما" اگه عروس مى گفت بله بعد 1 ثانيه متوجه مى شد شوهرش دراكولاست بعد فرياد مى زد نه! عاقد مى گفت دهانت رو ببند، ديگه قبول كردى، مى رى مثل بچه آدم مى شينى زندگيتو مى كنى...
yashar 1398/09/26
اخ اخ اخ اخ..چه لحظه تلخی رقم خورد...بهتر نبود عاقد قبل از خطبه,اگاهی لازمو میدادن تا اینطور بچه گونه بهم نخوره
ناشناس 1398/09/26
عاقد خواسته بگه من خیلی کارم قانونیه
امیر 1398/09/25
عاقدمیتونست تذکر بده برا دیگرون عبرت بشه نه اینکه عقدو بهم بزنه ،بیچاره عروس وداماد چه گناهی داشتن عاقد عقده ایی
ناشناس 1398/09/25
چ کاریه میرفتن سراغ یه عاقددیگه مگه عاقدقحطه😅 این عاقدعقده ای تشریف دارن مادیدیم خودعاقدکلی شوخی میکنه این چیه دیگه چقدرمزخرفه عاقدبی فرهنگ عروسی یعنی شادی ن ضدحال زدن
ناشناس 1398/09/25
زندگیشون هنوزشروع نشده چقدبدوساده خراب شد.خیلی براعروس ناراحت شدم.
علیرضا 1398/09/25
بابا ای حرفا چیه یعنی نمیشه یکی بگه نه بعد پشیمون بشه بگه اره از دوباره عقدو جاری میکردن طرف طلاق میگیره دوباره ازدواج میکنه
ناشناس 1398/09/25
جالبه نمیدونستم اگه کلمه اول نه باشه عقد دیگه باطله اگه صد بار بله بگه 😂😂😂
ناشناس 1398/09/25
ازدواج یه چیز دلیه نه کلمه ای
ناشناس 1398/09/25
حالا جوونی کرد شما هم انقدر سخت نگیرید خیلی خوشحال بوده آمده یه جورایی شیرین بازی در بیاره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.