2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
قتل دختر توسط خواستگار ناکام

قتل دختر توسط خواستگار ناکام

این پسرجوان دختر ایرانی را به ساختمان نیمه‌کاره کشاند و بعد از اینکه با پاسخ منفی دختر برای ازدواج مواجه شد با ضربات چاقو دختر جوان را به قتل رساند و برای فرار به سمت مرزهای افغانستان رفت اما توسط پلیس بازداشت شد.

دوات آنلاین-جوان افغانستانی که عاشق دختری ایرانی شده و به خاطر پاسخ منفی دختر برای ازدواج او را به قتل رسانده‌بود هرچند ابراز پشیمانی کرد اما با درخواست اولیای‌دم برای اجرای حکم  قصاص برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران می‌رود.

 

به گزارش دوات آنلاین این پسرجوان دختر ایرانی را به ساختمان نیمه‌کاره کشاند و بعد از اینکه با پاسخ منفی دختر برای ازدواج مواجه شد با ضربات چاقو دختر جوان را به قتل رساند و برای فرار به سمت مرزهای افغانستان رفت اما توسط پلیس بازداشت شد.

 

پلیس وقتی جسد را پیدا کرد هویت آن مشخص نبود اما چند روز بعد وقتی خانواده دختر جوانی به نام رکسانا به پلیس مراجعه کردند مشخصاتی را دادند که پلیس متوجه شد جسدی که پیدا کردند احتمالا متعلق به رکسانا است. خانواده رکسانا برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی معرفی شدند و هویت او را تایید کردند. جسد این دختر کاردآجین شده و خبر از کینه عمیق قاتل از این دختر داشت.

 

خانواده  رکسانا به ماموران گفتند نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده و چرا رکسانا کشته ‌شده ‌است. او دختر آرامی بود و دشمنی نداشت. یکی از اعضای خانواده قربانی به ماموران گفت: رکسانا مدتی بود که یک مزاحم تلفنی داشت. نمی‌خواست موضوع را به پدر و مادرش بگوید اما جوانی به نام کریم مدتی بود که رکسانا را تعقیب می‌کرد و می‌گفت او را دوست دارد.

 

بررسی‌های بعدی پلیس نشان داد علاقه‌ای که کریم به رکسانا داشت در پی رابطه‌ای بود که این دو با هم داشتند و از مدتها قبل این رابطه به وجود آمده‌ بود اما این اواخر رکسانا اعلام کرده بود دیگر حاضر نیست با کریم دوست باشد و محتوای پیام‌های ارسالی آنها این موضوع را تایید می‌کرد.

 

همچنین مشخص شد کریم روز حادثه رکسانا را برای صحبت به ساختمان نیمه‌کاره‌ای که در آن مشغول به کار بود، دعوت کرده‌ بود. علاوه بر این پلیس فهمید کریم همان روزی که رکسانا را به ساختمان نیمه‌کاره کشانده محل کارش را ترک کرده و کسی از او خبر ندارد.

 

به این ترتیب فرضیه ارتکاب جنایت از سوی کریم قوت گرفت و او یک هفته بعد در حالی که قصد خروج از کشور را داشت بازداشت شد.

 

 مرد جوان به قتل اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: حدود ۸ ماه قبل با رکسانا در خیابان آشنا شدم . چهره من با چهره معمول افغانستانی‌ها متفاوت است به همین خاطر سعی کردم صادقانه صحبت کنم. من به او گفتم افغانستانی هستم و در ساختمان نیمه کاره کار می کنم. او هم قبول کرد تا با هم رابطه دوستانه داشته باشیم. رکسانا در این ۸ ماه حدود ۲۸ میلیون تومان به بهانه‌های مختلف از من پول گرفت. ما با هم قرار ازدواج گذاشته بودیم و قرار بود به زودی به خواستگاری‌اش بروم اما یکباره از ازدواج با من منصرف شد. رکسانا می‌گفت خودش کار مناسبی پیدا کرده و ماهانه دو میلیون تومان حقوق دارد. به همین خاطر دلیلی برای ازدواج با من ندارد .او می‌خواست رابطه دوستانه‌اش را با من به هم بزند و می‌گفت پدر و مادرش هم به این ازدواج رضایت نخواهند داد.

 

این مرد ادامه داد :من بارها از او خواستم اجازه دهد به خواستگاری‌اش بروم  اما قبول نکرد. به همین خاطر یک روز او را به محل کارم  دعوت کردم . با او جدی صحبت کردم و گفتم حالا که با من ازدواج نمی‌کند و عشقم را نادیده می‌گیرد  باید ۲۸ میلیون تومان مرا پس دهد ، در غیر این صورت او را می‌کشم. او با خونسردی جوابم را داد و گفت هر کاری می‌خواهم انجام بدهم. رفتارهای سرد رکسانا باعث شد کنترل اعصابم را از دست بدهم و با چاقو به جانش بیفتم. او می‌دانست چقدر دوستش دارم و به همین خاطر فکر می‌کرد هر رفتاری که می‌خواهد می‌تواند با من بکند. من چند ضربه چاقو به او زدم ولی وقتی غرق خون روی زمین افتاد و جان سپرد پشیمان شدم. من خیلی ترسیده بودم به همین خاطر وسایلم را جمع و ساختمان نیمه ساز را ترک کردم و به سمت مرز رفتم تا ایران را ترک کنم اما دستگیر شدم.

 

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.