2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ترفندهای ویژه دکوراسیون برای خانه‌های کوچک

ترفندهای ویژه دکوراسیون برای خانه‌های کوچک

یکی از ترفندهایی که می توانید با استفاده از رنگ ها برای بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق به کار ببرید این است که رنگ وسایل اتاق را با رنگ دیوار پشت آن ها یکی کنید.

دوات آنلاین-همه ما به قدرت رنگ ها واقف هستیم و در موارد زیادی از جمله دکوراسیون از آن ها بهره می بریم. به عنوان مثال از رنگ ها برای ایجاد آرامش و حتی بزرگ یا کوچک تر نشان دادن فضا استفاده می کنیم. یکی از ترفندهایی که می توانید با استفاده از رنگ ها برای بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق به کار ببرید این است که رنگ وسایل اتاق را با رنگ دیوار پشت آن ها یکی کنید.

همانطور که در تصویر بالا می بینید استفاده از رنگ واحد سبز روی دیوار و کمد و حتی چارچوب درب همه چیز را به شکل یکپارچه درآورده و فضا را بزرگ تر از آن چیزی که هست نشان می دهد.

یکی از ترفندهای دکوراسیونی که معمولا در فضاهای کوچک به کار برده می شود قفسه های دیواری است. چنانچه این قفسه ها همرنگ دیوار باشند باز هم فضا را بزرگ تر از حالت عادی نشان می دهند. مثل قفسه های تیره رنگی که روی دیوار تیره رنگ تصویر بالا می بینید.

تخت یا مبلمان هم رنگ دیوار یکی دیگر از ترفندهای دکوراسیونی است که برای بزرگ تر نشان دادن فضا به کار می رود.

حتی با قفسه های کمدی هم می توان فضا را بزرگ تر نشان داد. فقط کافی است آن ها را هم رنگ دیوار نقاشی کنید.

و یا طاقچه های کوچکی که هم رنگ دیوار نقاشی شده اند.

رنگ های تیره روی این کمدها توجه را از آن ها دور کرده و مبل رنگ متضاد دیوار را مرکز توجه قرار داده است.

این ترفند ساده را می توانید حتی با وسایل کوچکی مثل صندلی هم رعایت کنید.

 

منبع: بدونیم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.