2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
اجرای این 3 نمایش به‌زودی تمام می‌شود

اجرای این 3 نمایش به‌زودی تمام می‌شود

رومولیت، اتاق ورونیکا و برای کلاه آهنی‌ها در روزهای پایانی اجرا هستند.

دوات آنلاین-اگر قصد دارید در یکی دو روز آینده به تماشای تئاتر بروید برایتان سه پیشنهاد داریم. این نمایش‌ها در روزهای آخر اجرا هستند.

 

اتاق ورونیکا

اولین پیشنهاد که البته فقط تا سوم خرداد اعتبار دارد تماشای نمایش اتاق ورونیکا است. اتاق ورونیکا داستانی اجتماعی و روانکاوانه است و تاکنون کارگردانان زیادی در ایران این اثر آیرالوین را روی صحنه برده‌اند اما کارگردان نمایشی که اکنون روی صحنه است، کوروش ولیدی است و نمایشنامه را نیز مژگان رادفر ترجمه کرده است.

 

بای تماشای این تئاتر که ساعت 21 و 45 دقیقه شروع می شود و به‌مدت یک ساعت و 10 دقیقه ادامه دارد باید به خانه نمایش اداره تئاتر بروید. این هم آدرس: میدان فردوسی، خیابان موسوی، کوچه محمدآقا، اداره تئاتر    

 

در این نمایش که قیمت بلیت آن 20 هزار تومان است، این هنرمندان بازی کرده‌اند:  سعید سالمی، مژگان رادفر، بهار سهراب بیگی، کورش ولیدی، ‌ پرنیان عبادی، گلناز کرکی، آوا پورترک، نرگس شهرجردی، لیندا آوراهم

 

 

 

 

 

برای کلاه آهنی‌ها

اگر تمایل دارید یک کمدی فانتزی ببینید به سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان  بروید البته برای تماشای نمایش "برای کلاه آهنی‌ها" فقط تا چهارم خرداد فرصت دارید.

 

این نمایش به مساله جنگ و صلح از زاویه‌ای متفاوت نگاه می‌کند و با درآمیختن فضای واقع‌گرایانه و فانتزی با یکدیگر، تجربه‌ای جدید را بر صحنه شکل می‌دهد.

 

خلاصه داستان "برای کلاه آهنی‌ها"  از این قرار است: در گیرودار جنگ میان دو کشور کفنکف و آریپما سه سرباز به نام‌های کلاشینکنف و دوشنکف (از کشور کفنکف) و آرپیاجی (از کشور آریپما)، در گودالی میان میدان جنگ گرفتار شده اند و...

 

پژمان عبدی،  نویسنده و کارگردان این نمایش است و  محمد‌علی حسینعلی پور، میثاق زارع، پژمان عبدی و مهتاب شیروانی بازیگران آن هستند.

 

مدت این نمایش یک ساعت و 20 دقیقه است و ساعت 19 شروع می‌شود. قیمت بلیت هم زیاد گران نیست. پرداخت 30 هزار تومان برای تماشای نمایشی که در هشتمین دوره‌ جشنواره‌ سراسری تئاتر ماه موفق به دریافت پنج جایزه (نمایشنامه، کارگردانی، طراحی صحنه، بازیگری زن ، بازیگری مرد) شده است، مناسب به‌نظر می‌رسد.

 

اگر آدرس سالن را ندارید آن را به‌خاطر بسپارید: خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ خانه نمایش مهرگان البته حتما از قبل بلیت خود را از طریق تیوال رزرو کرده‌اید.

 

 

رومولیت

اما پیشنهاد ویژه ما نمایش رومولیت به کارگردانی مصطفی کوشکی و هستی حسینی است که  مهدی پاکدل، بهناز جعفری، شهروز دل افکار، امیر شمس، صبا ایزدپناه، منا شریفی، سجاد باقری، الناز شهبازی، علی آرتین، علی عبدی، فاطمه احمدی، امیر باباشهابی، دانیال شاهسون و سعید بابایی در آن بازی کرده‌اند.

 

این نمایش یک تراژدی اقتباسی است که کوشکی درباره آن گفته است: این نمایشنامه اقتباسی از رومئو و ژولیت شکسپیر است که با بازنویسی و شیوه اجرایی متفاوت شکل دیگری به خود گرفته است. این بازنویسی مختص به این اجرا است. همچنین از نکات حائز اهمیت درباره نمایشنامه‌هایم، این است که معمولا متن‌هایی که می‌نویسم فرم اجرایی ویژه ای دارد که طراحی صحنه هم در آن دخیل است. اصولا درنمایش‌هایم به واسطه طراحی‌هایی که یک اثر دارد وارد فضایی تصویری می‌‌شویم و با تکیه بر دکور و شیوه اجرایی به نمایشنامه می‌رسیم.

 

رومولیت باید در تئاتر مستقل  تهران  یعنی این آدرس ضلع شرقی چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل پلاک ۵۰ تماشا کنید.

 

و اما چند عدد ضروری:

6 خرداد؛ آخرین روز اجرا

21 و 45 دقیقه؛ ساعت شروع اجرا

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه؛ مدت نمایش

25 هزار تا 45 هزار تومان؛ قیمت نمایش

           

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.