2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سفر به بیابان لوت؛ فقط با تورهای مجاز
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان تاکید کرد:

سفر به بیابان لوت؛ فقط با تورهای مجاز

همه تورهای گردشگری باید از طریق دفاتر خدمات مسافرتی باید مجوز لازم را از اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان اخذ کنند

دوات آنلاین-اگر قصد دارید به بیابان لوت سفر کنید، حتما از تورهای مجاز استفاده کنید چون اداره‌ کل میراث‌فرهنگی کرمان قرار است با تورهای غیرمجاز برخورد کند.

نور علی چوگانی، فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان در این باره گفت: همه تورهای گردشگری به مقصد بیابان لوت باید با دریافت مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان وارد این منطقه شوند. در هفته‌های اخیر با تورهای غیر‌مجاز در منطقه شهداد برخورد و متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

او با بیان اینکه همه تورهای گردشگری باید از طریق دفاتر خدمات مسافرتی باید مجوز لازم را از اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان اخذ کنند، تصریح کرد: طبق قانون با تورهای غیر‌مجاز که در فضاهای مجازی اقدام به تبلیغات می‌کنند، برخورد می‌شود.

چوگانی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی افراد و یا حتی دفاتر خدمات مسافرتی بدون رعایت قوانین و کسب مجوز مربوطه اقدام به برپایی تورهای گردشگری می‌کنند، خاطرنشان کرد: یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمان در صورت اطلاع و یا مشاهده با برگزار‌کنندگان این قبیل تورهای غیرمجاز برخورد قانونی به‌عمل می‌آورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.