2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
چگونه فرزندمان را شیک‌پوش کنیم

چگونه فرزندمان را شیک‌پوش کنیم

یکی از راه‌هایی که فرزندتان خوش‌تیپ به‌نظر برسد و از طرفی حس اعتماد به نفس‌اش بالا برود این است که لباس او را با لباس خودتان ست کنید.

دوات آنلاین-قبل از این‌که به شیک‌پوش بودن فرزند خود توجه کنید این نکته را به یاد داشته باشید که راحتی کودکان مهم‌تر از هر چیز است و اگر لباس آنها به‌گونه‌ای باشد که نتوانند در آن تحرک داشته باشند و بازی کنند نشاط از آنها گرفته می‌شود اما چه کنیم که فرزندمان هم شیک‌پوش و خوش‌تیپ باشد و هم راحت:

اولین و مهم‌ترین نکته انتخاب رنگ مناسب برای کودکان است. در انتخاب رنگ لباس بچه‌ها زیاد نگران نباشید و سعی کنید از رنگ‌های متضاد استفاده کنیدو به‌عنوان مثال استفاده از شلوار تیره و پیراهن روشن بسیار ترکیب دلپذیری است. به یاد داشته باشید دو رنگ آبی و سفید بهترین رنگ‌ها برای تابستان هستند زیرا علاوه بر زیبایی از عرق‌کردن زیاد بچه‌ها جلوگیری می‌کنند.

توصیه برای دخترخانم‌ها این است که از پیراهن‌های طرح جین با جوراب و گل‌سر قرمز و کفش کتانی عروسکی سفید استفاده کنند.

خانم‌ها بخوانند: چه‌طور یک چاق شیک پوش باشیم؟

همچنین برای پسربچه‌ها هم ترجیحا از ترکیب تی‌شرت و پیراهن استفاده کنید تا علاوه بر این‌که کودک به‌راحتی بتواند لباس خود را موقع بازی عوض کند، تیپی خوشایند داشته باشد. پیراهن ساده روی تی‌شرت طرح‌دار یا پیراهن چهارخانه روی تی‌شرت ساده خیلی خوب جواب می‌دهد.

یکی از راه‌هایی که فرزندتان خوش‌تیپ به‌نظر برسد و از طرفی حس اعتماد به نفس‌اش بالا برود این است که لباس او را با لباس خودتان ست کنید. این به معنای آن نیست که لباس‌های عین هم بپوشید بلکه بهتر است مادران و دختران و پدران و پسران از ترکیبات هماهنگ استفاده کنند.پس قبل از خرید برای بچه‌ها لباس‌های خودتان را انتخاب کنید. رازهایی ساده برای شیک‌پوش بودن خودتان را در این بخش بخوانید.

70درصد تولیدکنندگان داخلی پوشاک ورشکسته هستند . با انتخاب پوشاک تولید داخل از آنها حمایت کنید.

فراموش نکنید اگر می‌خواهید به مهمانی‌های بزرگ و رسمی بروید دختران عاشق لباس پرنسسی هستند و ترکیب جلیقه و شلوار و پاپیون برای پسربچه‌ها بسیار جذاب است.

هیچ کدام از این موارد به نوزادان مربوط نمی‌شود. در انتخاب لباس نوزاد اولویت اول و آخرتان راحتی نوزاد باشد. همچنین توجه کنید از جنس‌هایی استفاده کنید که فرزندتان به آن حساسیت نداشته باشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.