2024/10/22
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
پیشنهادات ما
خلاصه داستان و بازیگران فیلم استاد

خلاصه داستان و بازیگران فیلم استاد

موضوع فیلم استاد چیست و کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -فیلم استاد، فیلمی اجتماعی به کارگردانی سید عما حسینی و تهیه کنندگی بهروز افخمی است که معرفی کامل آن در ادامه آمده است.

عکسی از فیلم استاد

خلاصه داستان فیلم استاد

در خلاصه داستان فیلم استاد  آمده‌ است: «گلنوش برای مهاجرت و ادامه‌ی تحصیل به توصیه‌نامه‌ی استاد ادریس که معمار و نقاش مشهوری است نیاز دارد اما ماجراهایی برای او و استادش پیش می‌آید که شرایط را پیچیده می‌کند.»

 

این فیلم درباره تجاوز یک استاد نقاشی به شاگردانش است.

 

سیدعماد حسینی،کارگردان استاد گفته:... مخاطب باید از فیلم مفهوم خاص خود را داشته باشد، اما موضوع فیلم یک موضوع جهانی است که شامل مواجه قدرت با زنان است و این مساله طی یک سال گذشته در کشور ما شنیده می‌شود و من فکر کردم که این موضوع را می‌توان با سینما به جامعه گوشزد کرد.... مگر چند فیلم درباره تجاوز در ایران ساخته شده است، این درحالی است که در کشورهای دیگر در این باره این مساله فیلم‌های زیادی ساخته شده است.... من در این فیلم سعی کردم واقعیت شخصیت‌ها را نشان دهم و معتقدم فیلم موضع خاص خود را نسبت به موضوع تعرض دارد.

عکسی از فیلم استاد

بازیگران فیلم استاد

حسن معجونی، سجاد بابایی، هدیه حسینی ‌نژاد، حوریه مقدم و مهدی ابوحمزه بازیگران فیلم استاد هستند. هدیه حسینی نژاد درباره بازی در این فیلم گفته: فکر می‌کنم کمتر خانمی باشد که یک بار از کنار چنین شرایطی رد نشده است.... برای من هم موارد مشابهی رخ داده بود که تصمیم گرفتم این فیلم را بازی کنم و بازبینی در این فیلم برای من بسیار چالش برانگیز بود و فکر می‌کنم که آنقدر که من در این فیلم متأثر شدم مردان به دلیل درک متفاوت متأثر نشده باشند.

 

سجاد بابایی، بازیگر دیگر استاد هم گفته: کاراکتر من در فیلم عصبی یا در لبه تیز غیرت قرار گرفته است، کاراکتر برای من نوعی تک روی داشت که درگیر تصمیم‌گیری لحظه‌ای می‌شود.

 

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.