2024/10/18
۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
پیشنهادات ما
سریال تب و تاب چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال تب و تاب چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم تکرار سریال تب و تاب را در جدول پخش خود قرار داده است. جزییات را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال تب و تاب، مجموعه ای به کارگردانی داریوش مختاری است که در سال 1402 ساخته شد واکنون شبکه آی فیلم تکرار آن را روزانه در سه نوبت پخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال تب و تاب

داستان سریال ایرانی تب و تاب درباره زنی به نام مه‌لقا است که بنا به دلایلی از سفر خود باز می‌گردد اما پسر بزرگش به اسم معین از بازگشت مادر راضی نیست و حتی به مراسم استقبال او نمی رود. خواهر معین که ژاله نام دارد از این رفتار برادرش متحیر است و می خواهد دلیل این اتفاق را بفهمد به همین دلیل به خانه او می رود و از همین جا ماجراها شروع می شود.

عکسی از سریال تب و تاب

تعداد قسمت های سریال تب و تاب

سریال تب و تاب به تهیه کنندگی مهدی شفیعی اولین بار از شبکه دو پخش شد و در 32 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار

تب و تاب هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی ‌فیلم فارسی پخش می شود و تکرار آن در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال تب و تاب

بازیگران سریال تب و تاب

محمود پاک نیت (حاج اقبال، پدر خانواده)، فرشته سرابندی (مه لقا مادر خانواده)، خیام وقار کاشانی (معین پسر ارشد خانواده)، حدیث نیک رو (سوده همسر معین)، عطا عمرانی (مهیار پسر دوم خانواده)، فهیمه مؤمنی (فریده همسر مهیار)، ایوب آقاخانی (ایرج همسر سابق سوده)، حمیدرضا نعیمی (دایی مجتبی)، نسرین مرادی (ژاله دختر خانواده)، امیر حامد (بهادر داماد خانواده)، مهری آل آقا (خاله احترام)، افسانه ناصری (بهجت خانم)، ریحانه رضی (گیتی دختر دایی مجتبی)، پریسا دوستی (دختر خانواده)

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.