2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی فهیمه مومنی، بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب

بیوگرافی فهیمه مومنی، بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب

فهیمه مومنی در سریال تب و تاب نقش فریده را بازی کره است. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -فهیمه مومنی بازیگر نام آشنایی است که در سریال تب و تاب نقش فریده را بازی کرده است و شاهد هنرنمایی او هستیم. بیورافی این هنرمند را در ادامه بخوانید.

 

شروع بازیگری فهیمه مومنی از تئاتر

فهیمه مومنی متولد آذر سال 1365 و گیلانی است. او بازیگری را از سن کم و دوران نوجوانی با بازی در تئاتر شروع کرد و در ادامه فعالیت های خود مدتی به استندآپ کمدی پرداخت.

 

مومنی در رشته بازیگری درس نخوانده اما در دوره هایی در این زمینه شرکت کرده و بعد از مدتی حضور در عرصه نمایش جلوی دوربین رفت و در تله فیلم زندگی در اعماق فنجان قهوه به کارگردانی کامبیز کاشفی بازی کرد.

 فهیمه مومنی، بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب

فیلم های فهیمه مومنی

مومنی تاکنون در فیلم های کوتاه و بلندی متعددی بازی کره که می توان به پروانه خورشید، راهدار، سفر داوود، عشق داء، خاتلو، در جست و جوی زن، ناجه، تابستان با امید، مسیر معکوس، سر بار،  پلاک تهران، تابوت ساز، متولی، زنده شور، تلنگر  و شعله های شعور اشاره کرد.

 

فیلم کوتاه زونا از دیگر کارهای مومنی است. در این فیلم مردی به واسطه شکایت زنی مبنی بر رابطه منجر به بارداری به دادسرا برده میشود. همین امر پرده از راز بزرگی از زندگی وی بر داشته و او را درگیر می کند. مرد در میان آتش و میل به انتقام شعله ور است.

 

یک فنجان فراموشی به کارگردانی عقیل راشدی تولید سال 1400 از دیگر کارهای سینمایی این هنرمند است.

 فهیمه مومنی، بازیگر نقش فریده در سریال تب و تاب

سریال های فهیمه مومنی

مطرح ترین سریالی که فهیمه مومنی تاکنون در آن بازی کرده سریال افرا است که بسیار دیده شد. او در این مجموعه نقش همسر پژمان بازغی را برعهده داشت و اگرچه از نقش های اصلی نبود اما در روند داستان تاثیر داشت و شاهد بازی خوبی از او بودیم.

 

مومنی همچنین در این سریال ها نیز به ایفای نقش پرداخته است: نیمه پنهان ماه، بازگشت، راه و بیراه، زندگی از نو،  فصل دوم ستایش، پرستاران،  تاریکی شب، روشنایی روز، وارش، ترور خاموش، محکومین و هابیل.

 

بازی در نقش فریده در سریال تب و تاب

فهیمه مومنی درباره بازی در نقش فریده در سریال تب و تاب به جام جم گفته: فکر می‌کنم بازی در سریال افرا در دیده ‌شدنم خیلی مؤثر بود. سه ماه بعد از آن سریال وارد سریال تب و تاب شدم. من پیش از آن سریال خیلی کار تصویری انجام داده‌ بودم اما افرا باعث شد مخاطب مرا بشناسد. در این سریال هم نقش فریده را بازی می‌کنم که با پسرخاله‌اش ازدواج فامیلی داشته و درگیر برخی مسائل می‌شود و مشکلی هم دارد که بهتر است خودتان با تماشای سریال غافلگیر شوید. وی ادامه می‌دهد: یکی از ویژگی‌های فریده این است که خیلی دوست دارد به دیگران کمک کند و یک سازمان مردم نهاد هم برای کمک به بچه‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست دارد. چند بعدی بودن این شخصیت برایم خیلی جذاب است. این‌که سعی می‌کند یک سری وظایف اجتماعی‌اش را به‌درستی انجام بدهد. می‌توانم بگویم یک خانم جوان امروزی است و دغدغه‌های خاص خودش را دارد و به دنبال راه حلی برای مشکلش است.

 

مومنی همچنین می‌افزاید: من خیلی خوشحالم که با آقای مختاری در این سریال آشنا شدم. چون بسیار انسان باسواد و صبور و مهربان و حرفه‌ای است. به نظرم این‌که کارگردان، نویسنده فیلمنامه هم است اتفاق خوبی برای بازیگر می‌تواند باشد. البته ایشان خیلی روی متن تعصب دارد و ما هم تلاش می‌کنیم به متن وفادار باشیم. همین موضوع کار را کمی سخت می‌کند اما خروجی کار مهم است، امیدوارم همین‌طور که پیش‌بینی می‌کنیم باشد و مردم دوست داشته‌باشند. چون وقتی فیلمنامه و کارگردانی خوب و حرفه‌ای باشد، قطعا کار باکیفیتی هم خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.