2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال خانه پدری‌ چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال خانه پدری‌ چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شبکه آی فیلم تکرار سریال خانه پدری را پخش می کند. اطلاعات لازم درباره این مجموعه را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال خانه پدری مجموعه ای به کارگردانی فریدون حسن پور است که در سال 1379 برای پخش از شبکه 5 ساخته شد و اگنون آی فیلم تکرار آن را در جدول برنامه های خود قرار داده است.

 

خلاصه داستان سریال خانه پدری

داستان سریال خانه پدری درباره دختری جوان است که می فهمد خانواده‌ای که در آن بزرگ شده، خانواده واقعی او نیستند. او مصمم می شود والدین واقعی خودش را پیدا کند و بفهمد چرا آنها او را رها کردند اما پی بردند به این اسرار کار ساده ای نیست و مشکلات و دردسرهای زیادی را به همراه می آورد.

عکسی از سریال خانه پدری

تعداد قسمت های سریال خانه پدری

سریال خانه پدری به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام در 26 قسمت ساخته شده و هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم خانه پدری را هر روز در ساعت های 4 بعد از ظهر، 12 شب و 8 صبح پخش و تکرار می کند و شما می توانید به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال خانه پدری

بازیگران سریال خانه پدری

مجید صالحی، امیر نوری، مرتضی احمدی، اتابک نادری، بهزاد فراهانی، پوراندخت مهیمن، ثریا قاسمی، دانیال حکیمی، زیبا نادری، سام درخشانی، شقایق فراهانی، فاطمه صادقی، مهدی فتحی و مهدی لبافو در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.