2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ساده ترین روش ها برای برق انداختن فرش بدون شستن

ساده ترین روش ها برای برق انداختن فرش بدون شستن

با 5 ترفند ساده که فرش های شما را تمیز می کند در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین -شستن فرش در حیاط خانه یا ارسال آن به قالی‌شویی‌ها، یکی از راهکارها برای برق انداختن فرش است که به زیبایی بیشتر و دیده شدن نقش و نگار آن با وضوح کامل منجر می‌شود اما شستن، تنها راه برای رسیدن به این هدف نیست بلکه برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارد.

 

استفاده از شامپو فرش

اگر فرش خود را برای تمیز شدن به قالی‌شویی نمی‌فرستید، هر از گاهی با شامپو فرش رقیق شده و یک تکه اسفنج یا برس نرم سطح آن را پاک کنید. به این ترتیب با رفع ذرات آلودگی برق و تمیزی الیاف به آن‌ها بازمی‌گردد.

فرش را با چی تمیز کنیم

ترکیب آب، شامپو تخم‌مرغی و شامپو فرش

خراسان نوشت: تمیز کردن فرش با این ترکیب می‌تواند برق و نمای اولیه را به فرش شما بازگرداند و قدرت پاک‌کنندگی خود را به رخ بکشد.

 

بیشتر بخوانید: برای پاک کردن لکه های سرامیک از چی استفاده کنیم

 

ترکیب سرکه سفید، جوش شیرین و آب برای پاک کردن فرش

این ترکیب هم خاصیت قوی برای رفع لکه‌های چربی و رنگ و هم برق انداختن فرش دارد. ذرات ریز رنگی که بر سطح فرش دیده نمی‌شوند، برق و جلای آن را از بین می‌برند. به این ترتیب طراوت و زیبایی فرش به آن بازمی‌گردد و باز هم براق و تمیز می‌شود.

 

تمیز کردن فرش با ترکیب نمک و جوش شیرین

شاید باورش کمی سخت باشد ولی ترکیب نمک و جوش شیرین حتی به شکل خشک می‌تواند تاثیر زیادی در رفع لکه‌ها داشته باشد و برق و زیبایی فرش را به آن بازگرداند. البته به شرط آن‌که قبلا سطح فرش را با شامپو فرش کاملا تمیز و از ذرات اضافه پاک کرده باشید. در این صورت کافی است این ترکیب را برای یک ساعت روی فرش بپاشید و سپس با جارو برقی کاملا جمع کنید. در نهایت هم با یک اسفنج یا پارچه مرطوب تمیز کنید.

 

در همین زمینه: ترفندهای پاک کردن چربی از روی گاز و کابینت

 

ترکیب نشاسته ذرت و نمک برای تمیز کردن فرش

این مورد هم پس از شست‌وشوی کامل با شامپو فرش تاثیر نهایی را می‌گذارد و برق و نمای زیبایی را به فرش شما هدیه می‌کند.

برای نوشتن این مطلب از «برترین‌ها» کمک گرفته شده است

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.