2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
برای پاک کردن لکه های سرامیک از چی استفاده کنیم

برای پاک کردن لکه های سرامیک از چی استفاده کنیم

با بهترین ترفند خانگی برای از بین بردن لکه های سرامیک را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -یکی از مشکلاتی که خیلی از ما برای نظافت خانه با آن مواجه هستیم پاک کرده لکه های روی سرامیک است در حالی که اگر اصول و ترفندهای این کار را بلد باشید همه چیز راحت و آسان خواهد شد.

 

همشهری نوشت: سرامیک‌ها به‌دلیل استفاده طولانی و در معرض مواد مختلف بودن پس از مدتی به سختی قابل لکه‌برداری هستند، پس بهتر است برای براق و سالم نگه‌داشتن سرامیک‌‌ها به‌طور منظم آنها را تمیز کنید و حداقل یک‌بار در طول هفته آنها را جارو کرده و پاک کنید تا از تجمع لکه و جرم روی آنها جلوگیری شود و همچنین از یک برس با موهای ریز نرم استفاده کنید تا روی سطح سرامیک‌ها خط نیفتد.

برای تمیز کردن سرامیک از چی استفاده کنیم

جوش شیرین برای تمیز کردن سرامیک

برای تمیز کردن لکه‌های سختی که به‌سادگی از بین نمی‌روند می‌توانید از بخارشو استفاده کنید. از جمله مواد محبوب دیگری که برای برق انداختن سرامیک استفاده می‌شود می‌توان جوش‌شیرین را نام برد.

 

بیشتر بخوانید: شیشه ها را چطور پاک کنیم که لک نشوند

 

مقداری جوش شیرین را در آب مخلوط کرده و آن را روی سطح لکه‌دار بپاشید و اجازه دهید مخلوط برای چند ساعت روی سرامیک‌ها بماند.

 

سپس با دستمال یا تی سرامیک‌ها را محکم بشویید و در نهایت باقی‌مانده مخلوط را با یک اسفنج خیس شده در آب گرم پاک کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.