2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال جابر بن حیان چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال جابر بن حیان چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال جابر بن حیان در چند قسمت ساخته شده است و شبکه آی فیلم آن را چه ساعت هایی پخش و تکرار می کند؟

دوات آنلاین -سریال جابر بن حیان مجموعه ای تاریخی است که جواد افشار آن را در سال 1385 کارگردانی کرد و اکنون شبکه آی فیلم تکرار آن را در جدول پخش خود قرار داده است.

 

خلاصه داستان سریال جابر بن حیان

داستان این سریال همان طور که از اسمش مشخص است درباره جابر بن حیان است و بخشی از زندگی او را روایت می کند. این جابر بن حیان شاگرد ایرانی و برجسته امام جعفر صادق (علیه السلام) بود كه از خراسان به سمت مدینه حركت می‌كند تا به نزد امام برود ولی در مسیر راه رویدادهایی برای وی رخ می‌دهد...

عکسی از سریال جابر بن حیان

تعداد قسمت های سریال جابر بن حیان

سریال جابر بن حیان در 14 قسمت ساخته و در شهرستان‌های خور و بیابانک و کاشان از توابع استان اصفهان تصویربرداری شده ‌است. این مجموعه تولید شبکه الکوثر است که اولین بار در محرم سال 85 از شبکه 3 پخش شد.

 

ساعت پخش و تکرار

اگر می خواهید این مجموعه تاریخی را دنبال کنید باید بدانید شبکه آی فیلم آن را هر روز ساعت 5 بعد از ظهر پخش می کند و تکرار سریال نیز در ساعت های یک بامداد و 9 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال جابر بن حیان

بازیگران سریال جابر بن حیان

اکبر عبدی، مرجوم حسن جوهرچی، زیبا بروفه، انوشیروان ارجمند، علیرام نورایی، عنایت بخشی، فاطمه طاهری، جعفر دهقان، کاظم افرندنیا، عزیزالله هنرآموز، علی جاویدفر، حسن اسدی، سیروس صابر، گیتی معینی، اصغر نیکخواه، بابک والی، سید حسن نجفی، محسن افشار، کریم اکبری مبارکه، فرهاد بشارتی، سودابه بیضایی، سعیده عرب، شهزاد صفوی، امیر مولوی، سعید سوزنیان کاشانی و حسین توشه در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.