2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال فکر پلید چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال فکر پلید چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

تکرار سریال فکر پلید از شبکه آی فیلم پخش می شود. اطلاعات کامل درباره این مجموعه در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال فکر پلید مجموعه ای به کارگردانی محسن شاه محمدی است که در سال 1377 برای پخش از شبکه یک ساخته شد و اکنون آی فیلم تکرار آن را در جدول برنامه های خود قرار داده است.

 

خلاصه داستان سریال فکر پلید

داستان سریال فکر پلید درباره مردی به نام آقا عبدالله است که چاپخانه دارد. او علاوه بر حمایت از برادرش کمال، به یوسف که همه خانواده‌اش را در زلزله از دست داده، رسیدگی کرده و سرمایه‌اش را برایش نگه‌داری می‌کند. یوسف که در چاپخانه، مشغول به کار شده؛ از ناملایمات محیط کار و حسادت‌های پسر آقا عبدالله اذیت می‌شود تا این که کتابی قدیمی زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

عکسی از سریال فکر پلید

تعداد قسمت های سریال فکر پلید

این سریال جذاب ایرانی به تهیه کنندگی ابوالفضل حلجی مقدم در 20 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شبکه آی فیلم سریال فکر پلید را هر روز در سه نوبت پخش و تکرار می کند و شما می توانید در ساعت های 16، 12 بامداد و 8 صبح به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال فکر پلید

بازیگران فکر پلید

در این سریال دانیال حکیمی، اسماعیل محرابی، اکرم محمدی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، ژاله صامتی، پروین سلیمانی و مرجان محتشم در نقش خاتون، مهدی وثوقی راد، روح‌الله مفیدی، حسین کسری، ملیحه نصیری، فرامرز فارسیان، محمد گودرزی، علی امجدی محمدرضا غیاث‌آبادی، هادی مشیرنیا، بهزاد صدیقی، فریبا مرتضوی، حسین چنگی، صفر کشکولی، حمید ابراهیمی بازیگران نوجوان محمدرضا شهبانی نوری، محمدرضا دانش، ساناز دهقانی و پالیز شاه‌محمدی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.