2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی

بیوگرافی سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی

سعید شریف در سریال عشق کوفی یکی از نقش های اصلی یعنی هلال را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -سعید شریف از جمله هنرمندانی است که سال ها است در عرصه بازیگری فعالیت می کند و در سریال عشق کوفی نقش هلال را برعهده دارد. بیوگرافی این هنرمند را در ادامه مرور کرده است.

سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی

فیلم ها و سریال های سعید شریف

سعید شریف بازیگری است که کار خود را از روی صحنه تئاتر آغاز کرد و با بازی های خوبی که داشت توانست نام خودش را در میان اهالی تئاتر مطرح کند. او تجربه کار در سینما و همچنین تلویزیون و شبکه نمایش خانگی را هم دارد.

 

فیلم سینمایی ناکوک از جمله کارهای شریف است. این فیلم به کارگردانی امیر پورکیان در سال 1395 ساخته شد و درباره نوجوانی به نام آرش است که به تازگی از بند مواد مخدر رها شده و با مادرش زندگی می‌کند، در کافه‌ای با دوستش که از برادر به او نزدیک‌تر است، مشغول کار است. پدر آرش که مدت‌ها قبل از ایران متواری شده و در فضای مجازی با فرزندش ارتباط گرفته، قرار است به ایران بازگردد، اما مسئله‌ای جدید و فضای ملتهبی در راه است.

 

سریال ششمین نفر، تولید سال 1390 از دیگر کارهای سعید شریف است. این مجموعه به کارگردانی بهمن گودرزی درباره قتل پدر یک سرگرد پلیس است. این سرگرد به برادر زنش به نام داوود مظنون شده و وی را دستگیر می کند. این دستگیری منجر می شود تا داوود پرده از رازهای دیگری بردارد...

 

سریال آخرین بازی که حسین سهیلی زاده در سال 1393 آن را ساخت از دیگر کارهای سعید شریف است. این مجموعه داستان قباد  جوان بلندپروازی است که به باشگاه فوتبال وارد می شود اما خیلی ها قصد دارند تا وی را از باشگاه خارج کنند.

 

سعید شریف همچنین در سریال یاغی نیز بازی کرده است. او در این مجموعه پرمخاطب نقش دایی ابرا را برعهده داشت که برای رفتن ابرا به آلمان خیلی اصرار داشت و مانع بزرگی بر سر راه جاوید و دختر مورد علاقه اش بود. اگر یادتان باشد وقتی جاوید و ابرا با هم به شمال فرار کردند، دایی ابرا آنجا را پیدا کرد و جاوید را حسابی کتک زد.

سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی

بازی در نقش هلال در سریال عشق کوفی

هلال یکی از نقش های اصلی سریال عشق کوفی است که سعید شریف به خوبی از عهده آن برآمده است. بازی در سریال های تاریخی کار دشواری است اما شریف نشان داده هنرمندی کاربلد و توانا است.

 

هلال جوانی کماندار از خاندان علوی است که عاشق یک دختر به نام نائله با بازی شبنم قربانی می شود اما عشق میان آن دو ماجراهای زیادی دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.