2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
سریال عشق کوفی چند قسمت است، خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار

سریال عشق کوفی چند قسمت است، خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار

داستان سریال عشق کوفی چیست، کدام بازیگران در آن بازی کرده اند و چه ساعت هایی پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال عشق کوفی، مجموعه ای تاریخی به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه کنندگی سعید سعدی است که به مناسبت ماه محرم ساخته شده و پخش می شود.

 

خلاصه داستان سریال عشق کوفی

داستان سریال عشق کوفی در سال 61 هجری قمری رخ می دهد و درباره یک عشق است که در کوفه شکل می گیرد و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا(ع) ادامه پیدا کند.

عکسی از سریال عشق کوفی

تعداد قسمت های سریال عشق کوفی

از ابتدا قرار بود سریال عشق کوفی در 14 قسمت ساخته و پخش شود البته ممکن است در تدوین تعداد قسمت های این مجموعه کمی کم تر یا بیشتر شود.

 

ساعت پخش و تکرار

اگر می خواهید این مجموعه تاریخی را از شبکه 3 دبنال کنید باید بداندی پخش اصلی این سریال حدود ساعت 8 و نیم شب است و تکرار آن نیز در ساعت های یک و نیم بامداد، 9 و نیم صبح و 2 و نیم ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال عشق کوفی

بازیگران سریال عشق کوفی

حسین سلیمانی،  نادر سلیمانی، لعیا زنگنه، سعید شریف و شبنم قربانی از بازیگران اصلی سریال عشق کوفی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
بنده‌ی خدا 1402/05/15
این چ سوال شده ک ،،ایا نائله وهلال بهم میرسند یان!!! چرا سریال رو ب حاشیه سوق داده میشود، سریال تاریخی و در جریان واقعه کربلا و رسیدن ب امام است،، اهمیت رسیدن دو نفر نیس،روایت مواجه شدن در امر و اطاعت امام در زمانه خود است، ما یک‌ امام معصوم در راه داریم،ایا اماده برا دفاع از امام و اطاعت محض امام خستیم یان!! ایا هر کس خودش را در ان لحظه قرار بده ک ایا یزیدی خواهد بود یا حسینی سریال رو با اینجور سوالات پرت از موضوع اصلی ک امام است دور نکنیم،سوالاتی از این قبیل بپرسید ک ایا امام زمان بیاید ما کدوم طرف هستیم،ایا در کنار امامِت خواهی بود یا بَر امامِت!!!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.