2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
چکار کنیم کوکو سبزی پف کند

چکار کنیم کوکو سبزی پف کند

با ترفندهای آشپزی برای اینکه کوکو سبزی شما پف کند آشنا شوید.

دوات آنلاین -خیلی از ما دوست داریم کوکو سبزی پف زیاد داشته باشد اما شاید ترفندها و روش این کار را بلد نباشیم. پس بهتر است با 4 روش در این زمینه در ادامه آشنا شوید.

 

گرفتن آب سبزی برای پف دار شدن کوکو

خراسان نوشت:بعد از ضدعفونی کردن و شست‌‌‍‌وشوی سبزی‌‌‍‌ها، باید آب آن‌‌‍‌ها کاملاً خشک شود. بعد از آن ‌‌‍‌که آب سبزی کاملاً گرفته شد، آن‌‌‍‌ها را داخل غذاساز بریزید و خرد کنید.

 

فیلم: چکار کنیم که کتلت وا نرود

 

تخم مرغ زیاد کوکو سبزی را پف دار می کند

یکی دیگر از مواردی که باعث پف کردن این غذا می‌‌‍‌شود، زیاد بودن مقدار تخم‌‌‍‌مرغ از سبزی است. در صورتی ‌‌‍‌که مقدار تخم‌‌‍‌مرغ بیشتر از سبزی باشد، کوکو سبزی بسیار پف می‌‌‍‌کند، همچنین طعم این غذا بهتر می‌‌‍‌شود.

ترفندهایی برای پف کردن کوکو سبزی

برای پف کوکو از بکینگ پودر استفاده کنید

مورد بعدی که باعث پف کردن غذای شما می‌‌‍‌شود، استفاده از بکینگ پودر است. بعد از این‌‌‍‌ که سبزی و  تخم مرغ را به ‌‌‍‌خوبی با هم مخلوط کردید، در مرحله آخر بکینگ پودر را اضافه کنید.

 

بیشتر بخوانید: چه کار کنیم کوکو به ماهیتابه نچسبد

 

برنداشتن در ماهیتابه؛ یک ترفند آشپزی

 نکته دیگری که بسیار مهم است، بر نداشتن در ماهیتابه در نیم ساعت اول پخت کوکو سبزی است. در صورتی که در را بردارید، باعث می‌‌‍‌شود پف غذا بخوابد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.