2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال بچه های خیابان چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال بچه های خیابان چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

موضوع سریال بچه های خیابان چیست، در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان تولید سال 13825 است که تاکنون چند بار پخش شده و اکنون شبکه آی فیلم تکرار آن را در فهرست برنامه های خود گذاشته است.

 

خلاصه داستان سریال بچه های خیابان

داستان سریال بچه های خیابان  درباره نویسنده جوانی به نام سامان است که چند سال پیش به خاطر نوشتن یک داستان جایزه کتاب سال را به دست آورد. او اکنون با مژگان ازدواج کرده و پدرزنش از او خواسته نویسندگی را فراموش کند و دنبال فعالیت اقتصادی پردرآمد برود.

 

سامان این توصیه را گوش می کند اما بعد از مدتی به این نتیجه می رسد که از زندگی اصلی خود جدا شده و این نوع زندگی همانی نیست که دلش می خواست بنابراین چاره را در این می بینید که مدتی جدا از همسرش زندگی کند تا شاید دوباره به آرامش برسد و بتواند تصمیم پیری کند.

 

سامان بعد از دو سال به خانه پدری اش بر می گردد. این خانه مدتی است به دلیل سفر پدر و مادر سامان خالی مانده و به مکانی برای انجام فعالیت های خلافکارانه دو نوجوان تبدیل شده است و در آنجا اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد.

عکسی از سریال بچه های خیابان

تعداد قسمت های سریال بچه های خیابان

همایون اسعدیان سریال بچه های خیابان را در 30 قسمت ساخته است و هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم این مجموعه جذاب را هر شب ساعت 7 پخش می کند و تکرار آن ساعت‌های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال بچه های خیابان

بازیگران سریال بچه های خیابان

سعید پورصمیمی، رضا کیانیان، کورش تهامی، رضا بابک، علی رشوند هرانکی، مرضیه برومند، سپیده خداوردی، امیر مهدی کیا و ابراهیم آبادی در بچه های خیابان بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.