2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال پلیس جوان چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال پلیس جوان چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال پلیس جوان مجموعه ای تولید سال 1380 است که شبکه آی فیلم تکرار آن را پخش می کند.

دوات آنلاین -سریال پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1380 ساخته و پخش شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت به گونه ای که می توان گفت شهاب حسینی با این مجموعه به صورت گسترده شناخته شد. اکنون شبکه آی فیلم تکرار آن را در برنامه های خود فقرار داده است.

 

خلاصه داستان سریال پلیس جوان

داستان سریال پلیس جوان درباره فردی به نام یونس است که پدرش قاضی دادگستری بوده و به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد. یونس به انگیزه کشف راز قتل پدر و نیز به توصیه مادرش، بعد از به هم خوردن مراسم عقد با دختر عمویش نیلوفر، با دلی شکسته وارد دانشکده پلیس شده و بعدها به عنوان ستوان آگاهی مشغول به کار می‌شود. او در خلال جستجوهایی که برای کشف راز قتل پدرش انجام می‌دهد، متوجه مواردی می‌شود که …

عکسی از سریال پلیس جوان

تعداد قسمت های سریال پلیس جوان

این سریال که فیروز کامکاری و سیروس مقدم به صورت مشترک داستان آن را نوشته اند برای پخش از شبکه 3 ساخته شد و 44 قسمت دارد که هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار

اگر قصد دارید ماجراهای یونس در پلیس جوان را دنبال کنید باید بدانید این مجموعه هر روز ساعت 8 شب از شیبکه آی فیلم پخش و می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال پلیس جوان

بازیگران سریال پلیس جوان

داریوش ارجمند، شهاب حسینی، پروانه معصومی، سعید نیکپور، فرهاد اصلانی، میترا حجار، مریلا زارعی، محمدرضا داودنژاد، حسین خانی‌بیک، عسگر قدس، فرهاد بشارتی، مهدی صباغی، محمدعلی الله قلی، نعیمه نظام‌دوست و مجید صبحی در آن بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.