2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر نقش صدرا در سریال بازپرس

بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر نقش صدرا در سریال بازپرس

محسن قصابیان در سریال بازپرس نقش اصلی یعنی صدرا را برعهده دارد. زندگینامه او را در ادامه بخوانید.

دوات آنلاین -محسن قصابیان بازیگر شناخته شده ای است که در تازه ترین کار خود در سریال بازپرس نقش صدرا را عهده دار شده است. در ادامه با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوشید.

 

زندگینامه محسن قصابیان

محسن قصابیان قوچانی است. او مرداد سال 1348 در این شهر به دنیا آمد اما فقط 7 سال داشت که به ناچار همراه خانواده اش زادگاه خود را ترک کرد. آن زمان سیلی ویرانگر در قوچان باعث خرابی های زیادی شده بود و خانواده قصابیان تصمیم گرفتند راهی مشهد شوند.

 

محسن تا نوجوانی در مشهد ماند و بعد از اینکه دیپلمش را گرفت راهی تهران شد تا در رشته نمایش در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر درس بخواند. او پیش از این در تئاتر دانش آموزی چند بار روی صحنه رفته بود و دانشگاه نیز فضا را برایش مهیا تر کرد تا علاقه اش را دنبال کند.

 

قصابیان از آن بازیگرانی که به تحصیلات آکادمیک اهمیت زیادی داده و مدرک فوق لیسانس خودش را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده است.

محسن قصابیان بازیگر نقش صدرا در سریال بازپرس

قصابیان در چه فیلم هایی بازی کرده است

خیلی از ما این هنرمند را با فیلم سینمایی منصور می شناسیم اما او در فیلم ها و سریال های متعدد دیگری نیز حضور داشته است. قصابیان که از روی صحنه تئاتر جلوی دوربین رفت فیلم های تونل، رنگ زیتون کال، افسون گل سرخ و همچنین تله فیلم هامین را کار کرده است.

 

او همچنین در تلویزیون نیز فعال بوده و قبل از سریال بازپرس در مجموعه اول که درباره شیوع کرونا بود نقش فرمانده ابراهیم را برعهده داشت. «آخرین بازمانده»، «ثقةالاسلام»، «ماه ریز»، «تفنگ سر پر» و «بچه‌های گروهان بلال» از دیگر سریال هایی است که وی در آنها بازی کرده است.

محسن قصابیان بازیگر نقش صدرا در سریال بازپرس

بازی در نقش صدرا در سریال بازپرس

جام جم نوشت: قصابیان در مجموعه بازپرس نقش اصلی را بازی می‌کند. شخصیتی به نام صدرا که یک بازپرس مسئولیت‌پذیر است و پرونده‌های حساس را به او می‌سپارند. محسن قصابیان در گفت‌وگو با جام‌جم گفته تلاش کرده تا نقشی متفاوت از دیگر کار‌ها ارائه کند که رنگ و بوی خاص خود را داشته باشد.

 

این هنرمند ادامه می‌دهد: شخصیت صدرا و مسیری که طی می‌کرد به جذابیت کار برای من اضافه کرد. بافت خانوادگی و همسر و فرزندان و محیط کارش، چیز‌هایی بود که برای من جذابیت داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.