2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
سریال بازپرس چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال بازپرس چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

اطلاعات کامل درباره داستان سریال بازپرس، بازیگران، تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار آن در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال بازپرس به کارگردانی احمد معظمی مجموعه جدیدی است که برای شبکه یک ساخته شده و در آن رسیدگی قضایی به شاهد پرونده های اقتصادی هستیم.

 

خلاصه داستان سریال بازپرس

به نوشته جام جم سریال تلویزیونی بازپرس موضوع بسیار مهمی را دستمایه قرار داده که پیگیری پرونده‌های فساد و تحقق عدالت است.

 

بازپرس صدرا در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال‌کردن سرنخ‌های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه‌کننده رانت‌خوار می‌رسد و.... این خلاصه‌ داستان سریال بازپرس است.

 

شفیعی تهیه‌کننده این سریال می گوید: قصه این سریال درباره پرونده‌های مرتبط با مفاسد اقتصادی است. مطرح‌شدن پرونده‌های این‌چنینی در قالب نمایش باعث هشدار به مردم می‌شود. ما برای رسیدن به قصه این مجموعه، پرونده بزرگ متخلفان اقتصادی را بررسی کردیم. به طور کلی تلاش کردیم در این مجموعه، فرآیند کلاهبرداری بزرگ و خلأهای قانونی را مطرح کنیم. قصه خوبی شده و از اساتید برجسته‌ای برای مشورت کمک گرفتیم. لوکیشن‌های سریال متفاوت بوده و به طور کلی سریال متفاوتی شده است.

عکسی از سریال بازپرس

تعداد قسمت های سریال بازپرس

احمد معظمی، کارگردان مجموعه بازپرس، کارگردان سریال‌های مسافران شهر، برخی اپیزودهای شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، جاده چالوس، سایبر، دیوار شیشه‌ای، سارق روح، ترور خاموش و ملکاوان است و در دیگر قالب‌ها مثل تله‌فیلم و سایر رسانه‌ها از جمله سینما هم تجاربی همچون فیلم حریم خصوصی را دارد.

 

تعداد قسمت های سریال بازپرس به صورت رسمی اعلام نشده اما این مجموعه حدود 30 قسمت است.

عکسی از سریال بازپرس

ساعت پخش و تکرار

شبکه یک این سریال را هر شب حدود ساعت 10 و ربع پخش می کند و تکرار آن نیز در ساعت های 3 بامداد، 9 و نیم صبح و 3 بعد از ظهر خواهد بود.

عکسی از سریال بازپرس

بازیگران سریال بازپرس

در سریال بازپرس محسن قصابیان نقش بازپرس صدرا را بازی می‌کند. در کنار او فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، اندیشه فولادوند، سیدجواد هاشمی، سوگل طهماسبی، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سیدمهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهید تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره‌سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی، مرتضی تهرانی و... بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.