2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
محسن قصابیان بازیگر نقش فرمانده ابراهیم در سریال  موج اول، بیوگرافی کامل

محسن قصابیان بازیگر نقش فرمانده ابراهیم در سریال موج اول، بیوگرافی کامل

با زندگینامه محسن قصابیان که در سریال موج اول نقش فرمانده ابراهیم را بازی کرده است آشنا شوید.

دوات آنلاین -محسن قصابیان از آن دست هنرمندانی است که در چند زمینه فعالیت می کند و اتفاقا کارهای موفقی نیز دارد. او نویسنده و کارگردان است و گاهی نیز سراغ بازیگری می رود. بازی در نقش فرمانده ابراهیم در سریال اپیدمی که البته اسم آن به موج اول تغییر کرد تجربه جدید این هنرمند است. به همین بهانه بیوگرافی او را بخوانید.

 

دوران کودکی محسن قصابیان

محسن قصابیان متولد نخستین روز مرداد سال ۱۳۴۸ است. او در شهر قوچان  به دنیا آمده اما از هفت سالگی همراه خانواده به مشهد مهاجرت کرد دلیل آن هم خرابی هایی بود که جاری شدن سیل در قوچان به بار آورد.

 

قصابیان تا زمان دیپلم در مشهد ماند و سپس راهی تهران شد تا علاقه اش به هنر را پیگیری کند.او که در دبیرستان به صورت تجربی تئاتر کار کرده بود در رشته نمایش  دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر قبول شد و بعد از این که مدرک کارشناسی اش را دریافت کرد برای ادامه تحصیل به دانشگاه تربیت مدرس رفت و مدرک فوق لیسانس کارگردانی گرفت.

محسن قصابیان بازیگر نقش فرمانده ابراهیم در سریال موج اول

فیلم ها و سریال های محسن قصابیان

قصابیان هنرمندی از جنس تئاتر است اما در سینما و تلویزیون هم در آثار بازی کرده است. آخرین کار سینمایی او فیلم منصور است که در نقش شهید ستاری ظاهر شد.

 

فیلم سینمایی «تونل»، سریال تلویزیونی «آخرین بازمانده»، سریال تلویزیونی «ثقةالاسلام»، فیلم سینمایی «رنگ زیتون کال»، سریال تلویزیونی «ماه ریز»، سریال تلویزیونی «تفنگ سر پر»، فیلم سینمایی «افسون گل سرخ»، فیلم تلویزیونی «هامین» و سریال تلویزیونی «بچه‌های گروهان بلال» از جمله کارهایی است که محسن قصابیان در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

محسن قصابیان بازیگر نقش فرمانده ابراهیم در سریال موج اول

بازی در نقش فرمانده ابراهیم در سریال موج اول

قصابیان در سریال موج اول یکی از نقش های اصلی را برعهده دارد. نقش او با نام فرمانده ابراهیم از شخصیت های تاثیرگذار در این سریال است که به دوران کرونا مربوط می شود. قصابیان قبلا گفته بود: من کم بازیگری می‌کنم و استحضار دارید که در تمام این سال‌های اخیر به ندرت جلوی دوربین رفته‌ام. بیشتر مسیر خودم را دنبال می‌کنم.

 

همین جمله این هنرمند نشان می دهد سریال اپیدمی مجموعه ای قابل توجه است که قصابیان بازی در آن را پذیرفته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.