2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال میکائیل چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال میکائیل چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شبکه آی فیلم تکرار سریال میکائیل را پخش می کند اما موضوع این مجموعه چیست، در چند قسمت ساخته شده و تولید چه سالی است؟

دوات آنلاین -سریال میکائیل، مجموعه ای پلیسی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که در سال 1394 برای شبکه یک ساخته شد و اکنون تکرار آن در جدول پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است.

عکسی از سریال میکائیل

خلاصه داستان سریال میکائیل

داستان سریال میکائیل درباره پلیسی به اسم میکائیل است. در سوی دیگر ماجرا فردی به نام آقاخان شخصیت منفی و خلافکار سریال است که در شهری به نام «۶۰کیلومتر» در جنوب کشور فعالیت می کند. میکائیل همیشه در جست‌وجوی آقاخان است.

 

میکائیل دوستی به نام رسول دارد که علاوه بر نسبت فامیلی از بچگی مانند دو برادر باهم بزرگ شده‌اند. رشید برادر کوچک رسول به این دوستی همیشه حسادت می‌کند. آقاخان دستور ترور میکائیل را می‌دهد در حادثه ترور، رسول و میکائیل زخمی می‌شوند. میکائیل برای آوردن کمک به جاده می‌رود، اما بر اثر خونریزی بیهوش می‌شود. هنگامی که به هوش می‌آید با نگاه‌های سنگین مردم شهر مواجه می‌شود و  می فهمد رسول فوت شده است. بعد از این اتفاق مامور پلیس به تلاش خود برای مبارزه با خلافاکاران شدت می دهد.

عکسی از سریال میکائیل

تعداد قسمت های سریال میکائیل

سریال میکائیل علاوه بر ایران در کشورهای دیگر هم مورد توجه قرار گرفت و تندیس برتر و دیپلم افتخار بهترین سریال جشنواره فیلم و سریال‌ های پلیسی مسکو را به دست آورد. این مجموعه در 19 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار

این مجموعه پلیسی هر شب ساعت 8 از شبکه آی فیلم پخش می شود و شما می توانید تکرار آن را در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد تماشا کنید.

 

بازیگران سریال میکائیل

کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، متین ستوده، علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، علی دهکردی، مهدی صبایی، مجید واشقانی، مجید مشیری، کاوه سماک باشی، مریم خدارحمی، مجید سعیدی، سیروس میمنت، مختار سائقی، علی صالحی، حسین توشه، امیر حمیدزاده، پرویز سنگ سهیل، افسانه تهرانچی، سانیا سالاری و نیکان خداداد از بازیگران این سریال پلیسی هستند.           

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.