2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سام کبودوند؛ این بار در نقش صدرا در سریال نیکان

سام کبودوند؛ این بار در نقش صدرا در سریال نیکان

سام کبودند در سریال نیکان نقش صدرا را بازی کرده است. به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده ایم.

دوات آنلاین -سام کبودوند بازیگر شناخته شده ای است که بعد از چند تجربه موفق در سریال نیکان نقش متفاوتی را بازی کرده و او را در نقش صدرا می بینیم. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

 

سام کبودوند؛ از مهندسی تا بازیگری

سام کبودوند متولد سال 1361 و مهندس معدن است اما بیشتر از آنکه به مهندسی و معدن فکر کند به هنر و بازیگری می اندیشید و دغدغه اش بیشتر در همین زمینه بود به همین دلیل تمام تلاشش را به کار گرفت تا بتواند در این عرصه حضور یابد. او ابتدا روی صحنه نمایش رفت و طولی نکشید که در تئاتر به بازیگری موفق و مطرح تبدیل شد و پس از آن بود که جلوی دوربین رفت و حضور در سینما و تلویزیون را آغاز کرد.

سام کبودوند بازیگر نقش صدرا در سریال نیکان

فیلم های سینمایی سام کبودوند

این بازیگر در سال 1392 در اولین فیلم سینمایی خود با نام زنده باد مرگ به کارگردانی امیر شیرمحمدی حضور یافت. او در سال 1401 بار دیگر در سینما نقش آفرینی کرد و این بار در فیلمی با نام دلا حضور یافت. این فیلم به کارگردانی فاطیما اباحمزه داستان زنی است که در آستانه چهل سالگی با چالش‌هایی روبرو می‌شود و در تلاش برای بهبود وضعیت خود است.

 

سریال های سام کبودوند

بیشتر موفقیت و شهرت کبودوند به سریال های تلویزیونی مربوط است. نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن از جمله نقش هایی است که باعث شد این هنرمند کاملا شناخته شود.

 

او در سریال پس از آزادی نیز بازی خوبی داشت. این مجموعه به سریالی پرمخاطب تبدیل شد و سام نیز در آن یکی از نقش های اصلی را برعهده داشت که روزگاری رفیق شخصیت اصلی محسوب می شد اما به او خیانت کرد و وقایعی را رقم زد.

 

کبودوند پیش از این در سریال هیات مدیره نیز بازی خوبی را ارئه داده بود. در این سریال که مازیار میری آن را ساخته زوج جوانی پس از آنکه به ساختمان جدیدی نقل مکان می کنند درگیر اتفاقات تازه ای می شوند.

 

سام در کارنامه هنری خود دو مجموعه موفق دیگر نیز دارد. سریال یادآوری و تاریکی شب، روشنایی روز از کارهای خوب او محسوب می شود.

سام کبودوند بازیگر نقش صدرا در سریال نیکان

بازی در نقش صدرا در سریال نیکان

سریال نیکان تجربه تازه سام کبود وند است. او در این مجموعه نقش صدرا را برعهده دارد. صدرا جوانی است که در روز عروسی اش دچار حادثه ای تلخ می شود. ناگهان سرگیجه می گیرد و از حال می رود. او را به بیمارستان می برند و جانش را نجات می دهند اما نیمی از بدن او فلج شده و این از عوارض مصرف داروهای مکمل قلابی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.