2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی مه لقا مینوش زاد، بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان

بیوگرافی مه لقا مینوش زاد، بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان

مه لقا مینوش زاد در سریال نیکان نقش اصلی را برعهده دارد. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -مه لقا مینوش زاد بازیگر جوانی است که در سریال نیکان نقش اصلی یعنی خود نیکان را بازی کرده است. بیوگرافی این هنرمند را در ادامه مرور کرده ایم.

 

شروع کار مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد روز 23 اردیبهشت سال 1379 در تهران به دنیا آمد. او بازیگری را با تئاتر شروع کرد. این هنرمند به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در هنرستان سوره درس خواند و سپس در رشته بازیگری دانشگاه تهران قبول شد و از همان دوران دانشجویی جلوی دوربین رفت و دو تجربه موفق را در کارنامه اش ثبت کرد.

مه لقا مینوش زاد، بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان

فیلم ها و سریال های مه لقا مینوش زاد

اولین سریالی که مه لقا مینوش زاد در آن بازی کرد حکایت های کمال بود. او در این مجموعه نقش خواهر کمال را برعهده داشت و جزو شخصیت های اصلی داستان بود. این سریال پربیننده و موفق بود و برای مه لقا تجربه خوبی را رقم زد. او آن زمان گفته بود: من در حال تحصیل در رشته بازیگری هستم و سریال حکایت های کمال نخستین تجربه حرفه ای ام است. برای بازی در پروژه های مختلفی تست دادم تا اینکه در این سریال پذیرفته شدم.

 

تجربه بعدی مه لقا مینوش زاد نیز بسیار موفق بود. او در فیلم آتابای ساخته نیکی کریمی بازی کرد. این هنرمند جوان در آتابای نقش سیمین را برعهده داشت، دختری که همراه پدر و خواهرش از تهران به روستایی در نزدیکی ارومیه سفر می کند و مدتی رادر آنجا می گذراند. مه لقا در این فیلم با سحر دولتشاهی و هادی حجازی فر بازی داشت و همین امر تجربه ای گرانبها برایش محسوب می شود.

مه لقا مینوش زاد، بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان

بازی در نقش نیکان در سریال نیکان

سریال نیکان مجموعه ای به کارگردانی علی سراهنگ مجموعه ای است که برای پخش از شبکه 3 تولید شده و یکی از شخصیت های اصلی آن دختری نوجوان به نام نیکان است که این نقش را مه لقا مینوش زاد برعهده دارد. او در این مجموعه با بازیگران نام آشنا و کاربلدی مانند پژمان بازغی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، رضا داودنژاد و همبازی شده و می توان امیدوار بود این نقشه و این مجموعه برای مینوش زاد گام بلندی رو به جلو باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
پدر آقا نیکان 1402/03/30
مرجع تعیین کننده جنسیت نام ثبت احوال میباشد نه افراد بیسواد. نيکان نامی پسرانه با فراوانی بیش از ده هزارنفر. با این سریال دوزاری آرامش پسرم رو به هم ریختید.
علیرضا 1402/03/25
سلام بر مه لقا عزیزم در مورد سریال اسم نقش نیکان اسم دختر است نگران نباش
فری 1402/03/13
نیکان اسم پسرانه است ن دخترانه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.