2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی سام کبودوند بازیگر نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

بیوگرافی سام کبودوند بازیگر نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن و ایفای نقش حامد حبیبی باعث شهرت زیاد سام کبودوند شد. زندگینامه این هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -سام کبودوند بازیگر چندان پرکاری نیست اما هر نقشی را که به عهده می گیرد به خوبی به نمایش می گذارد. در این میان نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن شهرت زیادی را برای او به دنبال داشت. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

سام کبودوند بازیگر نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

شروع بازیگری سام کبودوند از تئاتر

سام کبودوند متولد سال 1361 است. او در رشته مهندسی معدن درس خوانده اما بازیگری یکی از دغدغه های جدی او بوده و همیشه این هنر را پیگیری کرده است. او این رشته را از تئاتر شروع کرد و توانست با حضور ر نمایش های مختلف موفقیت های زیادی به دست بیاورد.

 

کبودوند درباره تئاتر گفته: به نظرم بازیگری بدون تئاتر فایده‌ای ندارد و برای من زندگی بدون تئاتر نمی‌شود. من همیشه این هنر را دوست دارم و سعی می‌کنم سالی یکی دو نمایش بازی کنم. چون از صحنه نمی‌شود دور شد. به اعتقاد من اصلا بازیگر تئاتر، بازیگر تلویزیون یا بازیگر سینما نداریم و یک هنرمند باید بتواند در هر سه عرصه کار کند، او باید مدیوم‌ها را بشناسد و خودش را در صورت لزوم در هر کدام از این‌ها جا بیندازد. البته به نظر من برگ برنده تئاتری‌ها این است که در مقایسه با کسانی که تجربه اجرای صحنه ندارند، مشت پرتری دارند و دیدشان بازتر است و رنگ و بوی دیگری به شخصیت‌ها می‌دهند. همچنین شخصیت‌پردازی خوبی دارند اما خیلی‌ها هم هستند که تئاتر بازی نکرده‌اند و موفقند.

 

درخشش کبودوند در تئاتر باعث شد فرصت برای او مهیا شود تا بتواند جلوی دوربین نیز برود. سریال یادآوری اولین مجموعه ای  است که این هنرمند به ایفای نقش در آن پرداخت. این سریال به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل برای شبکه آی فیلم تولید شد و داستان افرادی را روایت می کند که شانس دوباره ای برای زندگی کردن به دست آورده اند.

سام کبودوند بازیگر نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

بازی در نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

سام کبودوند درباره سریال گاهی به پشت سر نگاه کن گفته: من در این سریال نقش حامد حبیبی را برعهده دارم؛ مهندس جوانی که طرح نویی دارد و می‌خواهد قطعه جدیدی تولیدی کند و کارخانه را از ورشکستگی نجات دهد. اما در طول داستان توطئه‌هایی می‌شود. برخی از شخصیت‌ها پاپوش‌هایی برای او می‌دوزند تا به کارخانه لطمه بزنند. آنها می‌خواهند طرح او را بگیرند و به این واسطه اتفاقات گوناگونی رخ می‌دهد. به حامد شک می‌کنند، بی گناهی‌اش ثابت می‌شود و همینطور اتفاقات ادامه دارد.

 

این بازیگر با بیان اینکه شخصیت او ما به ازای بیرونی بسیاری دارد، یادآور شد: حامد هم اشتباهات خاص خود را دارد و صرفا مثبت نیست اما آدم بدی هم نیست و سعی می‌کند در راه درست قدم بگذارد. او یک مهندس معمولی است که گاهی زود تصمیم می‌گیرد و عجول است. در عین حال مهربان است و پشتکار دارد. بنابراین هم نکات مثبت او دیده می‌شود، هم نکات منفی.

سام کبودوند بازیگر نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

فیلم و سریال های دیگر سام کبودوند

سام کبودوند در سال 1392 در فیلم سینمایی زنده باد مرگ به کارگردانی امیر شیرمحمدی بازی کرد. در این فیلم یک دانشجوی پزشکی تصمیم می‌گیرد تحت تاثیر تماشای یک فیلم سینمایی، مرگ موقتی را تجربه کند. از آنجاکه او برای انجام این کار نیاز به کمک دوستانش دارد، تلاش می‌کند آن‌ها را نیز برای انجام این آزمایش ترغیب کند. دوستان او در ابتدا زیاد به امنیت این جریان اعتقاد ندارند، اما پس از اینکه روی یک نفر داوطلب امتحان می‌کنند و جواب می‌گیرند، جرات پیدا می‌کنند خودشان نیز این آزمایش عجیب را امتحان و دنیای تاریک مرگ را تجربه کنند.

 

سریال های هیات مدیره، پس از آزادی و همچنین روشنایی روز، تاریکی شب از دیگر کارهای این بازیگر کاربلد و توانا است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.