2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال آسمان همیشه ابری نیست چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال آسمان همیشه ابری نیست چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شبکه آی فیلم تکرار آسمان همیشه ابری نیست را پخش می کند. اطلاعات کامل درباره این مجموعه در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال آسمان همیشه ابری نیست مجموعه ای خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی سعید عالم زاده است که در سال 1389 برای شبکه یک ساخته شد و اکنون شبکه آی فیلم تکرار این سریال را پخش می کند.

 

خلاصه داستان آسمان همیشه ابری نیست

داستان سریال آسمان همیشه ابری نیست درباره ۵ دوست و هم کلاسی است که هر یک در زندگی خود با مشکلاتی مواجه می شود. این دختران که در سنین نوجوانی هستند، روزهای تلخ و شیرینی را تجربه می‌کنند و زندگی شان با فراز و فرودهایی همراه است.

عکسی از سریال آسمان همیشه ابری نیست

تعداد قسمت های سریال آسمان همیشه ابری نیست

این سریال به تهیه کنندگی امیرهوشنگ پوررحمانی مجموعه ای اجتماعی است که حرف های زیادی برای گفتن دارد و به موضوعات قابل تاملی اشاره می کند. این سریال در 30 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال آسمان همیشه ابری نیست

ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم سریال آسمان همیشه ابری نیست را هر روز ساعت 6 عصر پخش می کند و تکرار آن دو نوبت در روز در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح خواهد بود.

 

بازیگران سریال آسمان همیشه ابری نیست

آتنه فقیه‌نصیری، فلور نظری، سپند امیرسلیمانی، لیلا بلوکات، سمیرا حسینی، بهنوش بختیاری و آزاده ریاضی از بازیگران این مجموعه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آسمان همیشه ابری نیست 1402/04/03
چند قسمت است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.