2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال دنیای شیرین دریا چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال دنیای شیرین دریا چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال دنیای شیرین دریا تولید چه سالی است، در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی از شبکه آی فیلم پخش می شود؟

دوات آنلاین -سریال دنیای شیرین مجموعه ای به کارگردانی بهروز بقایی است که در سال 1377 تولید شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. اکنون شبکه آی فیلم تکرار این سریال خاطره انگیز را پخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال دنیای شیرین دریا

داستان سریال دنیای شیرین دریا درباره یک دختر گیلانی به نام دریا و خانواده اش است. آنها در روستایی زیبا اما کم امکانات زندگی می کنند و هر دفعه مشکلی برای بچه ها به وجود می آید و بزرگترها مسئله را به نوعی حل و فصل می کنند. در این مجموعه دو خانواده نقش های اصلی را برعهده دارند و در مجموع 7 شخصیت ثابت دارد.

عکسی از سریال دنیای شرین دریا

تعداد قسمت های سریال دنیای شیرین دریا

دنیای شیرین دریا از کارهای مشترک بیژن بیرنگ و مسعود رسام به عنوان تهیه کننده است و بهروز بقایی این سریال در 36 قسمت کارگردانی کرده است. این سریال کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه یک است.

 

ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم دنیای شیرین دریا را هر روز ساعت 5 عصر پخش می شود و تکرار آن نیز دو نوبت در روز در ساعت های 12 شب و 9 صبح خواهد بود.

عکسی از سریال دنیای شرین دریا

بازیگران سریال دنیای شیرین دریا

مرحوم پوپ گلدره در این سریال نقش دریا را برعهده دارد. فرهاد بشارتی، مهسا ملاپور، عطیه غبیشاوی، امیر محمدزاده، مینا نوروزی‌فرد و حمزه شیرعلیپور دیگر بازیگران اصلی این مجموعه هستند و سحر زکریا، فرخ لقا هوشمند، رحیمی نوروزی، ساقی زینتی و فریده دریامج به عنوان بازیگر مهمان به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.