2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی و فیلم ها و سریال های ارتان سابان، بازیگر ترکیه ای سریال هر چه باداباد

بیوگرافی و فیلم ها و سریال های ارتان سابان، بازیگر ترکیه ای سریال هر چه باداباد

ارتان سابان بازیگر ترکیه ای است که در سریال هر چه باداباد نقش سادی را بازی کرده است. با زندگینامه این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین -ارتان سابان از بازیگران مطرح ترکیه ای است که علاوه بر نقش امین هفت خط یا سادی در سریال هر چه باداباد در فیلم ها و سریال های مطرح زیادی به ایتفای نقش پرداخته است.

 

زندگینامه ارتان سبان

ارتان سبان روز چهارم دسامبر 1977 در کشور یوگسلاوی به دنیا آمد. البته او اصالتا اهل اسکوپیه مقدونیه است و اکنون نیز  تابعیت دوگانه ترکی و مقدونی دارد.

 

ارتان و برادرش ارمان هر دو از کودکی به بازیگری علاقه داشتند و در مقدمه در چند تئاتر بازی کردند. سپس ارتان تصمیم گرفت برای پیشرفت کارش به ترکیه مهاجرت کند.

 

ارتان بعد از حضور در ترکیه توانست راهیش را برای ورود به سینما و تلویزیون باز کند و علاوه بر بازیگری به نویسندگی نیز پرداخت. او با ابرو اوزکان، بازیگر مطرح ترکیه ای ازدواج کرد و آنها یک دختر دارند. البته زندگی مشترک این زوج چندان بی حاشیه نبود و حتی انتشار یک عکس باعث شد موضوع خیانت ارتان به همسرش مطرح شود اما این بازیگر چنین موضوعی را کاملا تکذیب کرد.

ارتان سابان، بازیگر ترکیه ای سریال هر چه باداباد

فیلم ها و سریال های ارتان سبان

ارتان سبان با بازی در نقش الکس در سریال خداحافظی رومالیا به شهرت زیادی رسید و در واقع این سریال سکوی پرتاب او بود.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی عایشه‌ گل جوشکن، بازیگر ترکیه ای

 

سریال های فاتح و تا آخرین نفسم از دیگر کارهای مطرح این بازیگر ترکیه ای است. سریال های عشق صدا می زند و یاکاموز اس ـ ۲۴... از جمله مجموعه های مطرح دیگر ارتان است.

 

او همچنین در سینما نیز حضور پررنگی داشته  و یک بار توانسته جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم شیر طلایی کاونوس را به دست بیاورد.

ارتان سابان، بازیگر ترکیه ای سریال هر چه باداباد

بازی در نقش سادی در سریال هر چه باداباد

سریال هر چه باداباد مجموعه مطرح ترکیه ای است که ارتان در آن نقش سادی را بازی می کند. اسم این شخصیت در واقع امین است و به هفت خط شهرت دارد. او خلافکاری حرفه ای است که تصمیم می گیرد راه تازه ای را برای زندگی اش در پیش بگیرد به همین دلیل با یک مامور پلیس زن همراه می شود. این دو وانمود می کنند زن و شوهر هستند و تلاش می کنند تا ردپای گروه های مافیایی را پیدا و با آنها مبارزه کنند.

 

سادی در زندگی جدید خود نقش معلم را انتخاب می کند و به مدرسه ای می رود که تعدادی از دانش آموزان آن سابقه دار هستند. او با این دانش آموزان رابطه صمیمانه ای برقرار می کند و در بسیاری از موادر به عنوان دوست به آنها کمک می کند تا زندگی خود را رو به راه کنند و از مشکلاتی که درگیرش هستند خلاص شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.