2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال فوق سری چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال فوق سری چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال فوق سری مجموعه ای پلیسی است که شبکه آی فیلم تکرار آن را پخش می کند.

دوات آنلاین -سریال فوق سری یکی از مجموعه های پلیسی به کارگردانی مهدی فخیم زاده است که آن را در سال 1393 برای شبکه یک ساخت و اکنون آی فیلم تکرار آن را پخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال فوق سری

داستان سریال فوق سری درباره سرهنگ علی نصراللهی است که مامور دایره‌ مبارزه با مواد مخدر است. او بدون وقفه برای از بین بردن باندهای مختلف قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کند، اما در عین حال گزارش‌هایی مبنی بر تخلفات وی به دست سرهنگ نادری دوست و مافوقش می‎رسد.

 

این گزارش‌ها باعث می‎شود سرهنگ نادری به سرهنگ نصراللهی مشکوک شود و او را زیر نظر بگیرد، تا اینکه یک شب خبر می‎رسد سرهنگ نصراللهی در یک تصادف رانندگی به کما رفته و ...

عکسی از سریال فوق سری

تعداد قسمت های سریال فوق سری

این مجموعه پلیسی که برای پخش نوروزی ساخته شده بود در 14 قسمت تولید شده و هر قسمت آن حدود 40 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم سریال فوق سری را هر روز ساعت 8 شب پخش می کند و تکرار آن نیز در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال فوق سری

بازیگران سریال فوق سری

مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی‌خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.