2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قاتل زن مسافرکش به دار آویخته شد

قاتل زن مسافرکش به دار آویخته شد

مرد جوان زنی مسافرکش را به انگیزه سرقت به قتل رسانده بود.

دوات آنلاین -مردی که از پنج سال قبل به اتهام قتل زن مسافربر بازداشت شده بود قصاص شد.

 

روزنامه جوان نوشت، ۲۴ تیر سال ۹۷ مرد جوانی در تهران به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی مادر میانسالش شکایت کرد.

 

مادرم گم شده است

وی در توضیح ماجرا گفت: مادرم فهیمه با خودروی پرایدش مسافرکشی می کرد. او هر روز صبح با خودرویش از خانه بیرون می رفت و ظهر به خانه بر می گشت اما الان از او خبر نداریم و احتمال می دهم برای مادرم اتفاق بدی رخ داده باشد.

 

با طرح این شکایت، مأموران ساعتی پس از اعلام مفقودی خودروی پراید زن گمشده را در اطراف تهران کشف کردند. اما هیچ ردی از زن میانسال پیدا نکردند تا اینکه یک روز بعد جسد وی در حالی که با روسری اش خفه شده بود در پارک چینگر کشف شد.

 

افشای راز قتل

مأموران پلیس پس از بررسی دوربین های مدار بسته محل حادثه به ردپای دو مرد جوان رسیدند که جسد را در آن محل رها کرده و به سرعت از محل گریخته بودند.

 

مأموران در گام بعدی تلفن همراه مقتول را بررسی کردند که مشخص شد زن میانسال تعدادی مشتری داشته که با او تماس می گرفتند و او آنها را به مقصدشان می رسانده است. همچنین مشخص شد روز حادثه مرد جوانی به نام منصور با او تماس داشته و برای آخرین بار همراه مرد دیگری سوار خودروی مقتول شده است.

 

بدین ترتیب منصور تحت تعقیب قرار گرفت و مأموران مدتی بعد وی را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. متهم در بازجویی ها به قتل فهیمه با همدستی یکی از دوستانش به نام بهرام اعتراف کرد.

 

پس از این مأموران پلیس بهرام را نیز بازداشت کردند. دو متهم در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند.

 

انگیزه سرقت

منصور در شرح حادثه گفت: فهیمه با خودروی پرایدش مسافرکشی می کرد و من هم چند باری مسافر او شده بودم. وقتی با فهیمه آشنا شدم شماره تلفنش را گرفتم تا در صورتی که برای رفتن به مقصدی نیاز به خودرو داشتم با او تماس بگیرم چند باری خودروی او را به صورت دربست کرایه کردم تا اینکه تصمیم گرفتم خودرویش را سرقت کنم این موضوع را با دوستم در میان گذاشتم و او هم قبول کرد. من روز حادثه با او تماس گرفتم و خواستم من و دوستم را به نزدیکی پارک چیتگر برساند و فهیمه هم با خودرویش پیش ما آمد و من و هم دستم در صندلی عقب سوار شدیم. نزدیک پارک چیتگر از پشت روسری اش را به دور گردنش انداختم و محکم کشیدم.

وقتی فهیمه نفسش بند آمد، جسدش را همانجا رها کردیم و با خودرویش از آن محل گریختیم. ساعتی بعد پشیمان شدیم، چون احتمال دادیم مأموران پلیس ما را خیلی زود بازداشت کنند به همین خاطر خودروی مقتول را در اطراف تهران رها کردیم.

 

حکم قصاص

متهم پس از اعتراف در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد. رأی دادگاه پس از تأیید در دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرای حکم به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد.

 

منصور سرانجام سحرگاه روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در زندان رجایی شهر کرج قصاص شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.