2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال بدون شرح چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال بدون شرح چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال بدون شرح در چند قسمت ساخته شده است، چه ساعت هایی از شبکه آی فیلم پخش می شود و تولید چه سالی است؟

دوات آنلاین -سریال بدون شرح به کارگردانی مهدی مظلومی تولید سال 1381 است که در زمان پخش بسیار مورد توجه قرار گرفت و حالا شبکه آی فیلم تکرار آن را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال بدون شرح

داستان سریال بدون شرح درباره مجله ای به نام شهر قشنگ است. آقای کاووسی تصمیم می‌گیرد نشریه‌ای با نام «شهر قشنگ» افتتاح کند اما بعد از آن اوضاع نشریه خوب پیش نمی رود و در آستانه ورشکستگی قرار می گیرد. در این میان سردبیر و دیگر کارکنان در تلاش هستند تا شهر قشنگ را نجات بدهند. در هر قسمت این مجموعه طنز اتفاقات تازه و جالبی رخ می دهد.

عکسی از سریال بدون بدون شرح

تعداد قسمت های سریال بدون شرح

سریال بدون شرح تیم نویسندگی بسیار قوی داشت و سروش صحت، پیمان قاسم‌خانی، خشایار الوند، مهراب قاسم‌خانی، حمید برزگر و ریما رامین‌فر قسمت های مختلف آن را نوشته اند. این سریال کمدی در 108 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار

اگر می خواهید سریال بدون شرح را از شبکه آی فیلم تماشا کنید باید بدانید این مجموعه هر روز در ساعت های 4 بعد از ظهر، 12 شبو 8 صبح پخش و تکرار می شود.

عکسی از سریال بدون بدون شرح

بازیگران سریال بدون شرح

امیر جعفری، مرحوم فتحعلی اویسی، مریم سعادت، لیلی رشیدی، بیژن بنفشه خواه، امیرحسین صدیق، امیر نوری، مهدی صبایی، فلامک جنیدی، محمود بصیری، رضا شفیعی جم و ... بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/04/29
سلام به نظر من اگه صداو سیما قرار باشه با بهانه های مختلف با هنرپیشه‌ها و کارگردان‌ها قهر کنه دیگه هیچ سریالی برای پخش نخواهد داشت و به قول آقای کاووسی کشتی عنقریب به گل نشسته اش غرق دریای پر تلاطم بلاها و مصیبتها می گردد
حمید 1402/04/23
کار بسیار زشت شبکه آی فیلم در سانسور کردن اغلب قسمتها قابل اغماض نیست ، این چه بلایی بود سر این سریال فاخر در آوردین ، جرا به اثر یک کارگردان که قطعا به ایشان مشکل دارید (مهدی مظلومی) بی احترامی میکنید ؟ حتی نام ایشون در تیتراژ حذف شده ،، اگر سریال مشکل داره اصلا چرا پخش میکنید ؟
ناشناس 1402/04/19
سریال بدرد نخور و بی معنی هستش وخیلی هم طولانی به جای این سریال یه سریال جدید پخش کنید لطفا
آلنوش 1402/04/17
ببخشید قسمت عربی حرف زدن مرحوم فتحعلی اویسی چه قسمتیه؟
ناشناس 1402/03/25
سریال خیلی خوبی است انشاالله ای فیلم وبقیه شبکه ها فیلمهای طنز بخش کنند ومردم سرگرم کنند
ناشناس 1402/03/25
سریال خوبی است سرگرم کننده وخاطرت را زنده میکند و بازی خوب اقای مرحون فتح الله اویسی و اقای جعفری و بقیه به نطر من سریال خوبی است کاش تلویزیون برنامه های شاد وفیلمهای طنز خوب بیشتری یعنی هرروز پخش کند
ناشناس 1402/03/10
خیلی سریال کسل کننده وبی محتوایی هست
الهه 1402/02/28
سریال بدرد نخور،چقدرم طولانی،

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.