2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال مدرسه ما چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال مدرسه ما چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شبکه آی فیلم تکرار سریال مدرسه ما را پخش می کند. جزییات کامل را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال مدرسه ما به کارگردانی داریوش یاری مجموعه ای تولید سال 1388 است که به ویژه برای کودکان و نوجوانان می تواند بسیار جذاب باشد و شما می توانید آن را از طریق شبکه آی فیلم دنبال کنید.

 

خلاصه داستان سریال مدرسه ما

داستان سریال مدرسه ما که در گروه کودک و نوجوان تهیه شده است، درباره دانش‌آموزان کلاس سوم (ج) مدرسه راهنمایی چمران است که دردسرها و مشکلاتی را برای مدرسه ایجاد کرده‌اند. کیهان، معلم جدید ادبیات که در میانه سال جایگزین معلم قبلی شده است تغییراتی را در شرایط مدرسه ایجاد می‌کند.

عکسی از سریال مدرسه ما

تعداد قسمت های سریال مدرسه ما

سریال مدرسه ما که در زمان پخش از شبکه 2 بسیار مورد توجه قرار گرفت در 38 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم این سریال را روزانه در 3 نوبت پخش و تکرار می کند و شما می توانید در ساعت های 5 بعد از ظهر هر روز و همچنین یک بامداد و 9 صبح شاهد آن باشید.

عکسی از سریال مدرسه ما

بازیگران سریال مدرسه ما

فردوس کاویانی، کیومرث ملک مطیعی، اصغر نقی زاده، علی اوسیوند، بهزاد خداویسی، مهدی فقیه، هاشم روحانی، احمد یارعلی، جواد زیتونی، بهزاد رحیم‌ خانی، عباس محبوب، داریوش سلیمی و شیوا خسرومهر در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.