2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال پیامک از دیار باقی چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال پیامک از دیار باقی چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال طنز پیامک از دیار باقی در چند قسمت ساخته شده، چه ساعت هایی پخش و تکرار می شود و تولید چه سالی است؟

دوات آنلاین -سریال پیامک از دیار باقی از جمله مجموعه های طنز است که در ذهن ها باقی مانده و خیلی ها مشتاق تماشای تکرار این سریال هستند. شما می توانید این سریال را از طریق شبکه آی فیلم دنبل کنید.

 

خلاصه داستان سریال پیامک از دیار باقی

داستان سریال پیامک از دیار باقی درباره یک کلاهبردار به نام منصور سیم‌خواه است که سر خیلی ها کلاه گذاشته و برای فرار از دست طلبکاران با کمک پسرش نقشه ای می کشد و وانمود می کند فوت شده و حتی در قبر هم می خوابد. در طول سریال رازهایی از این مرد شیاد فاش و معلوم می شود او همسر دومی  هم دارد...

عکسی از سریال پیامک از دیار باقی

تعداد قسمت های سریال پیامک از دیار باقی

این مجموعه طنز که تولید  سال 1387 است اولین بار از شبکه یک و در روزهای نوروز پخش شد. پیامک از دیار باقی در 14 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

این سریال که سیروس مقدم آن را کارگردانی کرده هر روز ساعت 10 شیب از آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 5 صبح و یک ظهر خواهد بود.

عکسی از سریال پیامک از دیار باقی

بازیگران سریال پیامک از دیار باقی

محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان، شیلا خداداد، سروش گودرزی، حمید لولایی، رضا شفیعی جم، حامد کمیلی و ... در این سریال طنز بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.