2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال ملکوت چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال ملکوت چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال ملکوت در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال ملکوت از جمله سریال های رمضانی است که محمدرضا آهنج آن را در سال 1389 کارگردانی کرد و اکنون شبکه آی فیلم تکرار این مجموعه را روانه آنتن کرده است.

 

خلاصه داستان سریال ملکوت

داستان سریال ملکوت درباره مردی پولدار به نام حاج فتاح سلطانی است که در اثر یک سانحه، دچار مرگ مغزی شده و قدم به عالم دیگری می‌گذارد. او در حالیکه در بین مرگ و زندگی دست و پا می‌زند، با ملکی همراه می‌شود که از دوران کودکی‌اش با او بوده‌است. در این سفر، حاج فتاح به خاطر کارهای خیر و دعاهای اطرافیانش، فرصت می‌یابد تا در زمانی که هنوز رشته حیاتش قطع نگردیده است، اشتباهات گذشته‌اش را جبران کند.

عکسی از سریال ملکوت

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

اگر دوست دارید سریال ملکوت را از طریق آی فیلم دنبال کنید باید بدانید این مجموعه در ساعت های 8 شب، 4 بامداد و 12 ظهر پخش و تکرار می شود.

 

تعداد قسمت های سریال ملکوت

این مجموعه که اولین بار از شبکه دو پخش شد در 30 قسمت ساخته شده اما پیش از این شبکه آی فیلم با تغییر زمان هر قسمت آن را در 34 قسمت روانه آنتن کرده بود.

عکسی از سریال ملکوت

بازیگران سریال ملکوت

محمدرضا شریفی نیا، رضا رویگری، کوروش تهامی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ترلان پروانه، نیما شاهرخ شاهی، احمد نجفی و رز رضوی در مجموعه ملکوت بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.