2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی امیر سهیلی بازیگر نقش رامین در سریال نون خ 4

بیوگرافی امیر سهیلی بازیگر نقش رامین در سریال نون خ 4

امیر سهیلی در فصل چهارم سریال نون – در نقش رامین فود ظاهر شده است. زندگینامه اور ا بخوانید.

دوات آنلاین -امیر سهیلی بازیگر نام آشنایی است که در فصل 4 سریال نون خ نقش شخصیتی جدید ملقب به رامین فود را بازی می کند. به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده ایم.

امیر سهیلی بازیگر نقش رامین در سریال نون خ 4

فیلم ها و سریال های امیر سهیلی

امیر سهیلی که اهل کردستان است بازیگر شناخته شده در حوزه کودک و نوجوان است. او قبل از اینکه جلوی دوربین برود در گروه عمو پورنگ به عنوان نویسنده فعالیت می کرد و در ادامه در نقش سلطان در این مجموع ظاهر شد و در فصل های اول تا سوم محله گل و بلبل بازی کرد.

 

سهیلی همچنین در سال 96 در فیلم سینمایی پشیونی سفید 2 به کارگردانی جواد هاشمی بازی کرد. در این فیلم «اختاپوس» بدجنس بیماری عجیب و غریبی دارد که فقط با عصاره بدن آهوی پیشونی سفید می تواند سلامتی خود را به دست بیاورد، پس به روباه حیله گری به نام «بل بله» و دوستش دستور می دهد تا آهوی پیشونی سفید را هر طور شده پیدا کنند و پیش او بیاورند. از طرفی دیگر، مادر آهوی پیشونی‌سفید نیز برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش،ٰ پس بگیرد ...

 

این بازیگر سابقه نقش آفرینی در سریالی غیر از کودک و نوجوان را نیز در کارنامه خود دارد و در سال 96 در سریال کوبار حضور یافت. این مجموعه که فریدون حسن پور آن را کارگردانی کرده درباره معلمی جوان است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می‌شود. این معلم مجبور است که یک سال در یک دبیرستان دورافتاده در منطقه ای کوهستانی زندگی کند. اما او در ادامه سریال با یک پزشک دوست می‌شود که در آن منطقه به تنهایی زندگی می‌کند...

امیر سهیلی بازیگر نقش رامین در سریال نون خ 4

بازی در نقش رامین فود در سریال نون خ 4

در فصل چهارم سریال نون خ وقتی گرگ به گله روستاییان حمله می کند آنها سراغ شکارچی ماهری به نام رامین فود می روند که قبلا روستا را ترک کرده و به ده بالا رفته است. امیر سهیلی این نقش را در حالی بازی کرده که اکثر بازیگران نون خ از سالها قبل در این مجموعه حضور داشتند و در واقع او برای هماهنگ شدن با این تیم کار مشکلی در پیش داشت اما به خوبی توانست از عهده نقشش بربیاید.

 

سهیلی در متنی کوتاه خطاب به سعید آقاخانی نوشته: سعید نازنین؛ بعد از گذشت بیست و اندی سال ‌‌،همکاری با تو در سریال نون خ بسیار جذاب بود رفیق.برای همه ی خوبی‌هات ازت ممنونم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
عباس 1402/01/10
ضمن تشکر از زحمات سعید جان عزیز بخصوص انتخاب سهیلی عزیز و ایفای نقش جالب و تحسین برانگیز وی.
پدرام بهاروند 1402/01/04
3قسمت اول سریال نون خ را 3 هزاربار دیدم هر بار هم مثل روز اول بود انتظار داشتم قسمت 4 هم بارها ببینم ولی این بازیگر(رامین فود) کلا نا امیدم کرد. ای کاش یک هنرپیشه با شکل و قیافه بهتری انتخاب می کردید اقا سعید اقاخانی دوست داشتنی..... پدرام بهاروند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.