2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال نون –خ 4 و تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال نون –خ 4 و تعداد قسمت ها

فصل چهارم سریال نون خ در روزهای نوروز چه ساعتی پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال نون – خ به فصل 4 رسید و با دیگر شاهد ماجراهای نورالدین خانزاده و اطرافیانش هستیم. این مجموعه در روزهای عید سال 1402 از شبکه یک پخش می شود.

عکسی از فصل 4 سریال نون خ

خلاصه داستان و بازیگران فصل چهارم سریال نون – خ

حتما می دانید در فصل چهار این مجموعه داستان از پس از حمله گله گرگ‌ها به روستا و مرگ و میر گاو و گوسفندان روستاییان شروع می شود. این اتفاق برای اهالی روستا بسبار ناگوار است و تصمیم بر این می شود که اهالی گرگ ها را شکار کنند تا دیگر این اتفاق تکرار نشود اما ماجررای شکار به همین سادگی نیست و آنها وقتی ناکام می مانند یک شکارچی از روستایی دیگر را استخدام می کنند و همین موضوع باعث می شود اختلافاتی که در گذشته میان دو روستا وجود داشته بارر دیگر سر باز کند.

 

همه اینها در شرایطی است که نورالدین خانزاده و هم ولایتی هایش در تلاش هستند هر طور شده از رکورد اقتصادی بیرون بیایند و از روستای بالا جلو بزنند.

 

شاید از قبل هم خوانده باشید که در نون خ 4 حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیرسهیلی، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشالله وروائی، علی اخوان مطلق و هومن حاجی‌عبدالهی بازی می کنند.

عکسی از فصل 4 سریال نون خ

ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

سریال نون خ ۴ در نوروز حدود ساعت 10 و ربع شب از شبکه یک پخش می شود و اگر خواستید تکرار آن را نیز تماشا کنید می توانید برای ساعت های 2 بامداد، 9 و نیم صبح و 2 و نیم ظهر روز بعد برنامه ریزی کنید.

عکسی از فصل 4 سریال نون خ

فصل ۴ سریال نون خ چند قسمت است

تعداد قسمت های فصل چهارم این مجموعه طنز به صورت رسمی اعلام نشده اما با توجه به فصل های قبلی می توان حدس زد این سریال در حدود 15 قسمت ساخته شده باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/01/19
۲:۳۰ که اخبار داره چجوری نون خ تکرارش ۲:۳۰

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.