2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال دلبر آهنی چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال دلبر آهنی چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شبکه آی فیلم تکرار سریال دلبر آهنی را روانه آنتن می کند و شما می توانید به تماشای آن بنشینید.

دوات آنلاین -سریال دلبر آهنی مجموعه ای طنز تولید سال 1378 است که مهدی صباغ زاده آن را کارگردانی کرده و اولین بار از شبکه 5 پخش شده و حالا آی فیلم تکرار آن را در جدول برنامه های خود قرار داده است.

 

خلاصه داستان سریال دلبر آهنی

داستان سریال دلبر آهنی  درباره اختلافات و رقابت های شدید دو باجناق است. در این مجموعه شاهد هستیم فردی خودرویی پیکان نصیبش شده است و هراس این را دارد که به دلیل نداشتن پارکینگ به سرقت برود. به همین دلیل شب تا صبح به هر طریقی بود چهار چشمی حواسش را به امنیت پیکان سفید مدل روز خودش می داد تا به سرقت نرود...

عکسی از سریال دلبر آهنی

تعداد قسمت های سریال دلبر آهنی

سریال دلبر آهنی برای پخش نوروزی شبکه 5 ساخته شد و 15 قسمت دارد که هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم این مجموعه را هر روز ساعت 8 صبح پخش می کند و تکرار آن نیز در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر روزهای بعد خواهد بود.

 

بازیگران‌ سریال دلبر آهنی

محمد کاسبی، مهرانه مهین ترابی، رضا رویگری، اکرم محمدی، غلامحسین لطفی، محمد ورشوچی، لوریک میناسیان، ابراهیم آبادی، هوشنگ دیبائیان، سپیده حسینی، هما خاکپاش، حسین چنگی، عذرا مردانی، سیامک اشعریون و کورش احمدی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.