2024/05/11
۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
سریال سال های ابری چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال سال های ابری چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم تکرار سریال سال های ابری را پخش می کند. جزییات کامل درباره این مجموعه را اینجا مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال سال های ابری به کارگردانی مهدی کرم پور تولید سال 1393 است و اولین بار از شبکه 2 پخش شد حالا آی فیلم تکرار این مجموعه را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال سال های ابری

داستان سریال سال های ابری درباره مردی به نام حسین سالار است که ناگهان زندگی اش با چالش مواجه می شود. همه اتفاقات از زمانی رخ می دهد که فردی به نام جاسم دست به اقداماتی می زند. چندی بعد سالار می‌فهمد این فقط بخشی از تهدیدی است که زندگی او را هدف گرفته و او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. سالار که در تمام طول زندگی اش شرافت خود را حفظ کرده حالا بر سر دو راهی قرار گرفته است یا باید با دشمنانش کنار بیاید یا با آنها وارد نبرد شود.

عکسی از سریال سال های ابری

تعداد قسمت های سریال سال های ابری

این مجموعه که در زمان پخش از شبکه 2 بسیار مورد توجه قرار گرفت در 21 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شبکه آی فیلم سریال سال های ابری را هر روز ساعت 6 عصر پخش می کند و تکرار آن نیز در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال سال های ابری

بازیگران سریال سال های ابری

علی عمرانی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سینا رازانی، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، پژمان جمشیدی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله، امید روحانی، عاطفه رضوی و فرزاد حسنی بازیگران این مجموعه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.