2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی ربی الحبی بازیگر نقش ساره در سریال حبیب

بیوگرافی ربی الحبی بازیگر نقش ساره در سریال حبیب

بازیگر نقش ساره در سریال حبیب کیست و اهل کدام کشور است؟

دوات آنلاین -ساره در سریال حبیب یکی از نقش های اصلی است که ربی الحبی بازیگر سوریه ای آن را ایفا کرده است. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

 

زندگینامه ربی الحبی، بازیگر سوری

ربی الحبی بازیگر جوان اهل کشور سوریه است که برای ورود به عرصه بازیگر از دو طریق شانس خودش را امتحان کرد. او با شرکت در یک مسابقه استعدادیابی توانست هنرش را به نمایش بگذارد و علاوه بر این در رشته بازیگری درس خواند و در سال 1389 موسسه عالی هنرهای دراماتیک فارغ التحصیل شد.

 

الحبی بازیگری را از سریال های تلویزیونی شروع کرد و تاکنون در مجموعه های موفقی حضور داشته است.

ربی الحبی بازیگر نقش ساره در سریال حبیب

بازی در نقش ساره در سریال حبیب

ربی الحبی در سریال ایرانی حبیب که در سوریه تصویربرداری شده و به جنایت های داعش و نقش مستشاران ایرانی در مبارزه با این گروهک پرداخته نقش ساره را بازی کرده که پزشکی جوان است و حوادث متعددی برایش رخ می دهد.

 

الحبی پیش از این به خاطر بازی در سریال نگهبان مقدس موفقیت های زیادی را به دست آورده است. «نگهبان قدس» عنوان سریالی سوری است که زندگی‌نامه‌ای از هیلاریون کاپوچی، اسقف مسیحی مبارز را به تصویر کشیده است؛ این سریال توانست پنج جایزه از جمله عنوان بهترین سریال رمضانی را کسب کند.

 

هیلاریون کاپوچی اسقف مسیحی، همواره در پی حمایت از فلسطین و دفاع از قدس بود. او حتی توسط رژیم صهیونیستی به زندان افتاد و پس از آن، تا پایان عمر به رم تبعید شد. با این وجود اسقف کاپوچی تا پایان عمر از مبارزات ضد صهیونیستی خود دست نکشید.

 

سریال های شهر زمان، پدرخوانده باشگاه شرق، رابعه به وقت بهشت و در انتظار پاییز از دیگر کارهای این هنرمند است.

 

این بازیگر سوریه ای همچنین در سال 2011 در سریال «الخربه» به ایفای نقش پرداخته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.