2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تعداد قسمت ها و خلاصه داستان سریال حبیب

تعداد قسمت ها و خلاصه داستان سریال حبیب

سریال حبیب چند قسمت است، در کجا فیلمبرداری شده و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟ این سریال چه ساعت هایی از شبکه 2 پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال حبیب مجموعه ای ایرانی است که در سوریه ساخته شده و موضوعی واقعی و دیدنی دارد. این سریال هر شب از شبکه 2 پخش می شود و می توانید به تماشای آن بنشینید یا اینکه تکرار آن را مشاهده کنید.

 

خلاصه داستان سریال حبیب

سریال حبیب ماجرای مستشاران ایرانی در سوریه و داستان مقاومت، حزب‌الله و فرماندهان ایرانی را به تصویر می کشد و به موضوع جنایت های داعش می پردازد. ما در این سریال شاهد تلاش های یک مستشار ایرانی در سوریه برای مبارزه با داعش هستیم و می بینیم چه اتفاقاتی برای او رخ می دهد.

عکسی از سریال حبیب

سریال حبیب چند قسمت است

این مجموعه ایرانی که به لحاظ موضوعی کاملا جدید است و تاکنون در هیچ سریالی به آن پرداخته نشده در 26 قسمت ساخته و پخش می شود.

عکسی از سریال حبیب

ساعت پخش و تکرار سریال حبیب

سریال حبیب هر شب ساعت 9 و نیم از شبکه 2 پخش می شود و تکرار این مجموعه در سه نوبت ساعت های 1 بامداد، 12 ظهر و 16 عصر روز بعد خواهد بود.

سوگل طهماسبی از بازیگران سریال حبیب است

بازیگران سریال حبیب

امین زندگانی بازیگر اصلی سریال حبیب است که نقش یک نیروی امنیتی ایرانی را بازی می کند. او به عنوان مستشار در سوریه فعالیت می‌کند. همچنین سوگل طهماسبی نقش همسر او را بازی می کند و بقیه بازیگران اکثرا اهل سوریه هستند.

 

ابوالفضل و قمرخلف و لجین اسماعیل و بازیگران سوری از جمله امانه والی، رباء الحلبی، علا قاسم، اسامه المصری، حسین عباس، یحیی بیازی و... در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.