2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال تا صبح چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال تا صبح چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سال تولید، تعداد قسمت ها، بازیگران و ساعت پخش و تکرار سریال تا صبح را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال تا صبح مجموعه ای به کارگردانی مجید جوانمرد و محمدعلی باشه آهنگر است که در سال 85 ساخته و از شبکه 5 پخش شد. اکنون آی فیلم تکرار این مجموعه را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال تا صبح

سریال تا صبح داستان زندگی دختری جوان به نام مستانه است و ما شاهد اتفاقاتی از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۵  هستیم. مستانه که پزشک است در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد. او با عمویش "تیمسار بدر" که یکی از تیمسارهای عالی‌رتبه شاهنشاهی است، زندگی می‌کند.

 

سیاوش پسر تیمسار بدر که در خارج از کشور اقامت دارد، با پایان تحصیلات دانشگاهی‌ به ایران بازمی‌گردد و به صف مبارزان انقلابی می‌پیوندد و ... .

عکسی از سریال تا صبح

تعداد قسمت های سریال تا صبح

این مجموعه به تهیه کنندگی احمد میرعلائی و نویسندگی عباس نعمتی در 29 قسمت ساخته شده و هر قسمت حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم سریال تا صبح را هر روز ساعت 6 عصر پخش می کند و تکرار آن نیز در دو نوبت در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح خواهد بود.

عکسی از سریال تا صبح

بازیگران سریال تا صبح

محمد کاسبی، رضا ایرانمنش، ستاره اسکندری، مرحوم عسل بدیعی، امین زندگانی، مجید مظفری، زهره حمیدی، پروانه معصومی، بهنام تشکر، رامتین خداپناهی، زنده یاد صدیقه کیانفر، مونا و مارال فرجاد، گیتی معینی، آتش تقی پور، محمود جعفری، مریم سلطانی و ... در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.