2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سبزی مناسب برای کرفس، قورمه، کوفته و آش رشته

سبزی مناسب برای کرفس، قورمه، کوفته و آش رشته

این مطلب شما رار راهنمایی کرده که برای غذاهای مختلف از چه نوع سبزی هایی استفاده کنید.

دوات آنلاین -نوع سبزی که برای غذاهای مختلف استفاده می کنید در طعم آنها تاثیر اصلی را دارد به همین دلیل خیلی مهم است که برای هر غذا از قورمه و کرفس گرفته تا سوپ و آش از سبزی مناسب استفاده کنید.

 

سبزی خورش کرفس

خراسان نوشت: سبزی هایی که در  خورش کرفس استفاده می‌شوند شامل برگ کرفس، نعناع و جعفری است که باید این سبزی ها تمیز، پاک و خرد شوند.

در قورمه چه سبزی هایی بریزیم

قورمه سبزی

بوی خاص و منحصر به فرد قورمه سبزی برای سبزی هایی است که در آن استفاده شده است. این سبزی ها شامل جعفری، گشنیز، شنبلیله، تره و اسفناج است.

 

سبزی آش رشته

سبزی هایی که در آش رشته استفاده می شود شامل جعفری، تره، گشنیز، اسفناج یا برگ چغندر است که البته برگ چغندر در فصل سرما موجود است.

 

سبزی سوپ

سوپ هم از پیش غذاهای معروف ایرانی است که در آن سبزی ها نقش مهمی دارند؛ سبزی های سوپ شامل گشنیز و جعفری است که عطر خوبی به غذا می دهند.

بهترین سبزی ها برای کوفته

در کوفته چه نوع سبزی هایی بریزیم

سبزی کوفته شامل ریحان، مرزه، ترخون، نعناع، تره، پیازچه، گشنیز و جعفری است که همگی سبزی های خوش عطر و بویی هستند و همین راز بوی خوب و طعم دلپذیر کوفته است.

 

کوکو سبزی

کوکو سبزی یکی از غذاهای معروف ایرانی است که ترکیب اصلی آن از سبزی هاست که این سبزی ها شامل جعفری، گشنیز ، تره و شوید است.

 

سبزی پلو

شما می توانید برای سبزی پلو از ترکیب تره، جعفری، شنبلیله و سیر تازه  استفاده کنید که در این ترکیب سبزی ها برای پلو، باید نسبت تره و جعفری یکسان باشد و از مقدار کمی شنبلیله و چند حبه سیر تازه  استفاده شود که عطر و طعم بسیار خوبی را به پلو می دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.