2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
ترفندهایی برای خوشمزه تر شدن خورش کرفس

ترفندهایی برای خوشمزه تر شدن خورش کرفس

فوت و فن هایی را که باعث می شوند خورش کرفس شما خوشمزه تر شود در این مطلب یاد بگیرید.

دوات آنلاین -خورش کرفس را اکثر ما بلد هستیم چطور بپزیم اما موضوع خوش طعم تر شدن آن است. یکسری فوت و فن ها و ترفندها وجود دارد که با رعایت آنها غذای ما لذیذتر می شود.

 

سبزی مناسب  خورش کرفس

برای تهیه خورش کرفس از مخلوط نعناع و جعفری استفاده و کمی هم پودر گشنیز و پودر شنبلیله به آن اضافه کنید. ایرنا زندگی نوشت: به ترکیب نعناع و جعفری دقت کنید. اگر مقدار نعناع از جعفری بیشتر باشد، خورش کرفس شما تلخ خواهد شد. میزان نعناع باید یک سوم جعفری باشد.

 

بیشتر بخوانید: ترفندهایی برای رستورانی شدن خورشت قورمه سبزی

 

برای خوشمزه شدن خورش کرفس بهتر است حدود صد گرم سبزی قرمه سرخ شده را همراه با نعناع و جعفری به خورش اضافه کنید که تاثیر زیادی در طعم آن دارد.

چکار کنیم خورش کرفس خوشمزه تر شود

حتما لیمو عمانی را نیم ساعت قبل با آب ولرم خیس کنید تا پوستش نرم شود؛ سپس چند حفره روی پوست لیمو ایجاد کنید و بعد آن را داخل قابلمه خورش بیاندازید.

 

برای بهتر شدن طعم خورش کرفس می‌توانید اواخر پخت کمی پیاز داغ به خورش اضافه کنید.

 

گوشت مناسب خورش کرفس

برای تهیه خورش کرفس بهتر است از گوشت گوسفند استفاده کنید؛ زیرا در چرب شدن و لعابی شدن خورش موثر است؛ همچنین می‌توانید از لوبیا قرمز هم برای تهیه خورش کرفس استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.