2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال آقا و خانم سنگی چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال آقا و خانم سنگی چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

جزییات کامل درباره پخش سریال آقا و خانم سنگی از شبکه آی فیلم را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال آقا و خانم سنگی مجموعه ای کمدی به کارگردانی شاهد احمدلو است که در سال 94 تولید و از شبکه 3 پخش شد و حالا آی فیلم تکرار این سریال را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال آقا و خانم سنگی

داستان سریال آقا و خانم سنگی درباره یک خانواده با 4 فرزند است. پسر این خانواده به نام سعید دردسرهایی را درست می کند پدر سعید که سه دختر دارد، باغچه‌ای را برای هزینه ازدواج آنها باقی گذاشته است. سعید به نیت راه‌اندازی مزرعه شترمرغ، این باغچه را می‌فروشد، اما در دام کلاهبرداران می‌افتد و مزرعه شتر مرغ از بین می‌رود و ... .

عکسی از سریال آقا و خانم سنگی

تعداد قسمت های داستان سریال آقا و خانم سنگی

این سریال طنز در ابتدا به اسم زشت و رشت تر ساخته شد اما بعد نام آن تغییر کرد. این مجموعه در 26 قسمت تولید شده و هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار

اگر می خواهید سریال آقا و خانم سنگی را از طریق شبکه آی فیلم دنبال کنید باید بدانید پخش اصلی این مجموعه هر روز ساعت 4 بعد از ظهر است و تکرار آن هم در ساعت های 12 شب و 8 صبح پخش می شود.

عکسی از سریال آقا و خانم سنگی

بازیگران سریال آقا و خانم سنگی

کامبیز دیرباز، غلامرضا نیکخواه، حسین سلیمانی، شراره دولت آبای، سوسن پرور، شهرام قائدی، علیرضا جعفری، عباس جمشیدی‌فر، هومن حاج عبداللهی، هومن برق‌نورد، رضا رویگری و ... از بازیگران آقا و خانم سنگی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.