2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال سرگیجه چند قسمت است؛ روزهای پخش

سریال سرگیجه چند قسمت است؛ روزهای پخش

سریال ایرانی سرگیجه چه روزهایی و از کجا پخش می شود و در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال سرگیجه، مجموعه ای جذاب است که می توانید آن را از شبکه نمایش خانگی دنبال کنید. بهرنگ توفیقی که سابقه ساخت سریال های موفق را دارد این بار نیز سراغ داستانی پرکشش رفته، ماجرایی که از همان قسمت اول مخاطب را با خود همراه می کند.

 

خلاصه داستان سریال سرگیجه

داستان سریال سرگیجه درباره مردی به نام پیمان است که از مشکلات روانی رنج می برد و فردی عصبی و پرخاشگر است با این حال در کنار همسر و فرزندش زندگی به ظاهر خوبی دارد اما وقتی از قرار ملاقات دوست صمیمی اش به نام کامران و همسرش در یک رستوران مطلع می شود به آنجا می رود، با کامران درگیر می شود و قتلی اتفاق می افتد. حالا همه شواهد علیه پیمان است و حتی ما نیز دیده ایم که او بود که دوستش را هل داد اما فرجام پیمان چه خواهد شد و چه ماجراهایی در پشت پرده وجود دارد؟

عکسی از سریال سرگیجه

تعداد قسمت های سریال سرگیجه

بهرنگ توفیقی بعد از تجربه های بسیار موفق در سریال سازی چه در تلویزیون و چه در شبکه نمایش خانگی این بار سریال سرگیجه را کارگردانی کرده، مجموعه ای که مهدی بدرلو تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. این سریال ایرانی در 20 قسمت ساخته شده است.

 

زمان پخش سریال سرگیجه

سریال ایرانی سرگیجه هفته ای یک بار، دوشنبه ها از طریق نماوا منتشر می شود. ساعت پخش آن نیز 8 شب است و شما می توانید به تماشای این درام رازآلود و پرمعما باشید.

عکسی از سریال سرگیجه

بازیگران سریال سرگیجه

یکی از ویژگی های سرگیجه حضور بازیگران مطرح در آن است. حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.